Profit uriaş pentru unul dintre cele mai mari aquapark-uri din România, la un an de la deschidere

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Aquapark-ul Nymphaea
Aquapark-ul Nymphaea

Cel mai mare aquapark din nord-vestul ţării a avut peste 300.000 de vizitatori, în primul an de funcţionare, cei mai mulţi fiind din judeţul Cluj. Profitul realizat de aquapark-ul Nymphaea a fost de 660.000 de euro.


Pe 10 septembrie s-a împlinit un an de la deschiderea aquapark-ului orădean Nymphaea .Potrivit directorului Liviu Andrica, şeful Administraţiei Domeniului Public,  în acest prim au fost „şi bune şi rele”, având în vedere că au fost începători în acest domeniu.
„Am trecut prin toate cele patru anotimpuri şi ne-am făcut o idee despre ce trebuie să facem, ce trebuie să îmbunătăţim”, susţine Liviu Andrica.
Potrivit directorului ADP, în primul an de activitate, complexul acvatic a avut 301.100 de vizitatori, nu doar din Bihor, ci şi din judeţele limitrofe. De fapt, ponderea cea mai mare a vizitatorilor a fost din judeţul Cluj, urmând judeţele Arad, Timişoara, Satu Mare, Maramureş.
„Pentru a veni în întâmpinarea vizitatorilor şi pentru a le oferi condiţii tot mai bune, în decursul acestui an, ADP a făcut investiţii în dotări, valoarea acestora ajungând la 128.000 euro”, se menţionează în bilanţul prezentat. Investiţiile au constat în: două grătare din inox, un robot subacvatic, un tractor pentru tuns gazon, o maşină de frecat/aspirat, un defibrilator semi-automat, un autoturism de transportat persoane cu o capacitate de 8+1 locuri.
„Profitul realizat de aquapark, în primul an de la deschidere, este de 660.000 euro. Putem spune că e un an reuşit. Nu am avut niciun eveniment deosebit - accidente, intervenţii multe etc.”, a menţionat Liviu Andrica.
Tot el a precizat că ADP a înfiinţat pentru aquapark 129 locuri de muncă, dintre acestea 93 fiind ocupate. Pentru viitor, mai trebuie rezolvată problema fluidizării accesului în aquapark, susţine şeful ADP Oradea.
„În acest an, am creat serviciul de achiziţie anticipată a biletelor. Astfel, există două variante de achiziţionare anticipată: de la casieriile aquaparkului sau de pe site-ul www.aquapark-nymphaea.ro, ambele variante putând fi utilizate cel târziu cu o zi înainte de data dorită până la ora 21.00. Posesorii biletelor anticipate au prioritate la intrare”, a declarat Liviu Andrica, adăugând că serviciul de achiziţii online a avut succes, fiind zile în care sunt peste 700 de solicitanţi.
„Avem în achiziţie încă două puncte de încărcare a brăţărilor”, susţine directorul ADP Oradea, alte propuneri pentru perioada următoare fiind introducerea unui program de gimnastică sau dans în bazinul cu valuri, dar şi suplimentarea numărului de umbrele şi a dulapurilor de la intrare. „ADP a primit un target de la Primărie - să nu mai primim niciun leu subvenţie. Azi, ADP este pe profit”, a menţionat, în încheiere, Liviu Andrica.

Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite