FOTO PNL Oradea şi-a depus candidaturile pentru alegerile locale din vară. Care este strategia primarului Ilie Bolojan pentru următorii patru ani

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Echipa PNL Oradea înscrisa in lupta electorala Foto-Claudia Bonchis
Echipa PNL Oradea înscrisa in lupta electorala Foto-Claudia Bonchis

Primarul municipiului Oradea, Ilie Bolojan, şi-a depus candidatura pentru un nou mandat de edil al oraşului. Liderul PNL a anunţat că echipa cu care întră în cursa electrorală pentru Consiliul Local este formată din actuali consilieri, din membri PNL care nu au mai deţinut funcţii, dar şi din oameni care nu au mai făcut politică. Ilie Bolojan a mai adăugat că pentru dezvoltarea Oradei are un un plan ambiţios cu cinci direcţii.

„Mi-am depus candidaturile pentru funcţia de primar şi cea de consilier local. Echipa de consilieri este formată din actuali consilieri, din membri PNL care nu au mai deţinut funcţii, dar şi din oameni care nu au mai făcut politică şi care s-au alăturat echipei noastre. Am prezentat un plan de dezvoltare cu cinci direcţii, un plan ambiţios, dar fezabil, pentru un oraş prosper”, a transmit Ilie Bolojan.

Bolojan Ilie Gavril, Mălan Mircea, Duşe Traian Adrian, Birta Florin Alin, Palladi Dacian Salvator, Dulcă Camelia Mariana, Maci Mihai, Negrean Daniel Dumitru, Morar Grigore, Buhaş Camelia Liana, Dragoş Marcel Daniel, Revnic Adrian, Marinău Florin Liviu, Filimon Teofil Laviniu, Lezeu Ioan, Felea Adrian Ioan, Fonoage Corina, Zdrîncă Ionel Marius, Ionescu Romeo, Dan Octavian, Chiană Laurenţiu, Tau Ioan, Stanciu Bogdan, Popescu Anca, Bârsan Ioan, Locovei Andrian, Grama Anca Georgeta, Breb Dumitru, Miclăuş Dan Sorin, Letea Maria, Pop Dumitru Gabriel, Codrean Rareş George, Barabaş Călin, Sidic Sebastian, Tătar George Corneliu, sunt consilierii de pe lista PNL Oradea.

Primarul Ilie Bolojan a prezentat planul de dezvoltare a municipiului pe care îl propune alături de echipa sa pentru perioada 2016-2020.

,,Nu se poate progresa rapid doar improvizând şi cârpind. E nevoie să ai un plan după care să se lucreze. Să existe capacitatea de a lua decizii strategice şi de a le pune în practică. Succesul planificării implică continuitate şi o majoritate stabilă în consiliul local”, a subliniat Ilie Bolojan. Cele cinci direcţii pe care administraţia locală le va urmări în mandatul următor sunt:

Oraşul conectat (conectarea rutieră la autostrăzile europene, realizarea terminalului intermodal, electrificarea şi reabilitarea liniei de cale ferată Cluj Napoca – Episcopia Bihor, operarea mai bună a aeroportului, drumuri şi legături mai bune între Oradea şi comunele din jur, o circulaţie mai bună în oraş).

Oraşul competitiv (susţinerea în continuare a atragerii de investiţii, dezvoltarea a încă două noi parcuri industriale, măsuri pentru creşterea numărului de locuitori, construirea de locuinţe noi la preţuri accesibile, racordarea sistemului de învăţământ la economia locală, oferirea de servicii publice de calitate).

Oraşul cu spaţii publice de calitate (controlul extinderii urbane, reconvertirea suprafeţelor mari de terenuri neutilizate, punerea în valoare a oraşului, patrimoniului şi clădirilor, finalizarea asfaltării străzilor din oraşul vechi, continuarea amenajării locurilor de parcare din cartiere şi izolarea termică a blocurilor, parcuri noi în fiecare cartier, creşterea suprafeţelor verzi, conectarea prin piste de biciclete şi aliniamente de arbori).

Oraşul inteligent (susţinerea dezvoltării şi calităţii învăţământului superior, oferirea de facilităţi universitare precum clădiri de curs, cămine studenţeşti, laboratoare, amplasarea în zona centrală a unei infrastructuri conectate care va furniza informaţii locale prin internet şi extinderea infrastructurii de conectare şi digitalizare în vederea dezvoltării serviciilor online, exploatarea durabilă a apei geotermale).

Oraşul turistic (reamenajarea zonei Crişului Repede, amenajarea de muzee, construcţia sălii de sport polivalentă, amenajarea de săli de spectacole şi evenimente, aquapark-ul, organizarea de evenimente sportive, culturale şi de divertisment, dezvoltarea unor servicii medicale de calitate pentru încurajarea turismului medical).

,, Am prezentat un plan de dezvoltare cu cinci direcţii, un plan ambiţios, dar fezabil, pentru un oraş prosper, iar fuziunea cu Sînmartinul va crea condiţiile ca Oradea să devină capitala turismului balnear din România şi cel mai vizitat oraş din vestul ţării în următorii ani. Vom susţine ridicarea nivelului staţiunilor Băile Felix şi 1 Mai la standarde europene”, a adăugat primarul Bolojan.

Viceprimarul Mircea Mălan a subliniat şi el modul în care s-a dezvoltat oraşul în ultimii ani: ,,Cred că putem vorbi în Oradea de un model de dezvoltare de succes, care vine în urma unui efort continuu şi susţinut. Vrem să continuăm dezvoltarea oraşului, vom continua proiectele municipalităţii şi vom dovedi şi pe parcursul următorului mandat că PNL Oradea propune o echipă puternică, axată pe proiecte, în vederea creşterii bunăstării oraşului”, a declarat acesta.

,,Oradea a reuşit să valorifice în mod inteligent fondurile europene, a reuşit să atragă atenţia asupra ei şi să surpindă plăcut. Lucrurile însă nu stau în loc, Oradea trebuie să valorifice în continuare resursele pentru dezvoltare şi să devină un loc prosper în care să trăieşti alături de familie”, a amintit juristul Dacian Palladi, candidat la funcţia de consilier local al municipiului Oradea.

 După prezentarea programului echipa PNL Oradea a depus lista de candidaturi pentru alegerile locale din 5 iunie la Biroul Electoral Municipal.

Ilie Bolojan a fost desemnat drept candidat al Partidului Naţional Liberal pentru Primăria Oradea la alegerile locale din 2008, iar la 1 iunie 2008 a fost ales primar al Oradiei, cu 50,3% din voturi. La alegerile din 2012, Ilie Bolojan a fost reales primar al Oradiei.

Va mai recomandam:

Ilie Bolojan, secretar general al liberalilor: Filialele PNL vor prezenta, în maximum 20 de zile după alegeri, cheltuielile din campania electorală
Secretarul general al PNL, Ilie Bolojan a anunţat, luni, după şedinţa Biroului Politic Naţional, că în maximum 20 de zile de la finalizarea alegerilor locale, toate filialele partidului vor prezenta public, prin conferinţe sau pe site, situaţia cheltuielilor din campania electorală

Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite