Emoţii pentru pasagerii cursei Tarom Iaşi - Bucureşti. Avionul s-a învârtit 30 de minute deasupra Capitalei din cauza unor probleme cu trenul de aterizare

Emoţii pentru pasagerii cursei Tarom Iaşi - Bucureşti. Avionul s-a învârtit 30 de minute deasupra Capitalei din cauza unor probleme cu trenul de aterizare

Avion din flota Tarom FOTO Adevărul

Avionul ar fi trebuit să aterizeze pe Aeroportul Otopeni, dar a fost deviat, în cele din urmă spre Băneasa. În comunicatul oficial, şefii Tarom invocă probleme meteorologice.

Cursa Tarom Iaşi - Bucureşti, care a decolat la ora 6.00, în această dimineaţă, a zilei de marţi, 13 mai, a ajuns în Capitală aproape de ora 8.00, deşi zborul este planificat pe o durată de 60 de minute.

Cei 45 de pasageri ai avionului au fost anunţaţi imediat după decolare că sunt probleme la trenul de aterizare şi că este posibil să ajungă la destinaţie cu întârziere.

"Ni s-a comunicat că sunt probleme cu trenul de aterizare. Lumea a fost puţin panicată. Apoi s-a spus că e posibil să fim deviaţi către aeroportul din Constanţa", a precizat deputatul Tudor Ciuhodaru, pasager în avion.

După ce a survolat Bucureştiul vreme de 30-40 de minute, avionul a fost direcţionat în cele din urmă spre Aeroportul Băneasa, unde a aterizat în condiţii normale. Aeronava a fost aşteptată pe aeroport de echipaje de pompieri şi ambulanţe.

Oficial, cei de la Tarom au invocat într-un comunicat de presă "ceaţă densă".

"Cursa TAROM RO710 Iaşi-Bucureşti a aterizat pe aeroportul Băneasa, din cauza condiţiilor meteo, respectiv ceaţă densă.Cursa a aterizat în siguranţă pe Aeroportul Băneasa, cei 44 pasageri au fost debarcaţi, iar cei care au zboruri de conexiune vor fi transportaţi cu autocarele către aeroportul Henri Coandă.Pasagerii care au pierdut conexiunile pe care le aveau cu alte zboruri din cauza acestor neregularităţi vor fi distribuiţi pe alte zboruri până la destinaţia finală, conform biletelor de avion - care reprezintă contractul dintre compania aeriană şi pasager - şi vor primi asistenţă pe aeroporturi conform Regulamentului EC261/2004, cu privire la drepturile pasagerilor. Compania TAROM regretă disconfortul creat pasagerilor săi, din cauza acestei situaţii şi îi asigura că depune toate eforturile pentru a le oferi asistenţa necesară", se arată în comunicatul oficial.

Un alt avion al companiei Tarom a avut probleme la Iaşi pe 12 martie 2014. Pilotul n-a putut decola de pe aeroportul din Iaşi din cauza unor probleme tehnice.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: