Un tânăr a fost salvat de la sinucidere, cu ajutorul cătuşelor. Bărbatul plănuia să moară după ce a fost înşelat de iubită
0Un tânăr de 23 de ani, din Petrila, a fost imobilizat şi încătuşat de poliţişti înainte de a se răni cu un cuţit cu care ameninţa că se va sinucide.
Poliţiştii au intervenit pentru a salva un tânăr de 23 de ani, care anunţase că se va sinucide, după ce fusese înşelat de iubită. Bărbatul se afla în clădirea abandonată a fostei Popicării din Petrilă.
„La faţa locului s-a deplasat un echipaj de poliţie, care a constatat că un tânăr, aflat în stare de ebrietate, care avea asupra sa un cuţit, ameninţa că se va sinucide, invocând motive de natură sentimentală. Poliţiştii au purtat negocieri cu tânărul circa 15 minute, iar în timp ce atenţia i-a fost distrasă de unul dintre cei cu care discuta, un agent de poliţie l-a imobilizat şi l-a încătuşat”, a informat Bogdan Niţu, purtătorul de cuvânt al Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Huendoara.
Tânărul a fost transportat de un echipaj medical la Spitalul de Urgenţă Petroşani, pentru tratament de specialitate, şi a fost internat la Secţia Psihiatrie.
Vă recomandăm să citiţi şi:
Au trecut şapte luni de la tragedia petrecută în Munţii Orăştiei, unde tânărul Darius Şendroiu, fiul unui important om de afaceri din judeţ, a fost împuşcat în timpul vânătorii de mistreţi la care participase. Ancheta cu privire la moartea tânărului de 26 de ani a evoluat, susţin procurorii.
Un dosar penal pentru ucidere din culpă a fost întocmit de poliţişti, după moartea accidentală a tânărului de 28 de ani, care duminică seara s-a prăbuşit de pe zidurile Cetăţii Devei. În ultimele luni, mai multe incidente, care ar fi putut avea urmări grave, s-au petrecut în zona monumentului istoric.
Anchetatorii tragediei feroviare petrecute sâmbătă s-au ferit să ofere concluzii asupra împrejurărilor în care trenul a deraiat şi a cauzat moartea celor doi mecanici. Deraierea marfarului cu 16 vagoane a dat naştere mai multor controverse. Barbu Bărbulescu, un mecanic CFR din Hunedoara, susţine că zona tragediei este cu adevărat riscantă, iar viteza de rulaj a garniturii putea depăşi 80 de kilometri pe oră.