Traficul greu restricţionat pe un sector al DN 68A Deva - Lugoj. Rute ocolitoare pentru şoferii camioanelor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto: DRDP Timişoara.
Foto: DRDP Timişoara.

Timp de două luni, traficul greu va fi restricţionat pe un sector al Drumului Naţional 68A Deva - Lugoj, aflat în şantier.

De luni, 10 mai, vor fi impuse restricţii de circulaţie pe sectorul DN 68A (E673) dintre Margina şi Holdea pentru maşinile cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, cu excepţia transportului de persoane si animale vii, a informat Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara. Măsura va fi valabilă până la 10 iulie 2021 şi a fost luată pentru continuarea lucrărilor de reparaţii la drumul menţionat, de circa 14 kilometri.

Dealul Liliecilor, cel mai spectaculos loc al Autostrăzii Lugoj - Deva. Cum a rezistat lucrarea de anvergură VIDEO

Pod spectaculos peste Mureş, de pe noua cale ferată din vestul României VIDEO

Cum s-a lucrat la salba de tuneluri de pe Valea Mureşului, prin care trenurile vor trece cu 160 km/h VIDEO

„Lucrările care vor demara din 10 mai 2021 sunt executate, în continuare, de antreprenorul S.C. Axela Construcţii S.R.L. şi în regie proprie de secţiile specializate ale D.R.D.P. Timişoara şi constau în refacerea integrală a structurii rutiere pe sectorul de 5 kilometi dintre Coşava - Coşeviţa, aşternerea de covoare asfaltice pe sectorul Coşeviţa – Holdea, precum şi alte reparaţii pe sectoare unde au apărut degradări.

Rute ocolitoare pentru DN 68A

Odată cu instituirea restricţiilor de tonaj şi devierea traficului greu, lucrările se vor executa pe tot parcursul zilei, iar zonele aflate în şantier vor fi semnalizate cu semafoare şi pe parcursul nopţii, circulaţia desfăşurându-se alternativ, pe o bandă. Fiind un drum în lucru, pentru autoturisme şi vehicule de până la 7,5 tone, se menţin restricţiile de viteză, la 30 km/h”, a informat DRDP Timişoara.

Pentru traficul vehiculelor rutiere cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, cu excepţia transportului de persoane si animale vii, este obligatorie ocolirea. Pe direcţia Nădlac – Bucureşti, rutele de ocolire sunt: A1 Nod Balinţ – A6 Lugoj – DN 6 Lugoj – DN 6 Caransebeş – DN 68 Caransebeş – DN 68 Haţeg – DN 66 Haţeg – DN 66 Simeria – A1 Simeria; A1 Nădlac – A1 Arad - A11 Arad – DN 7 Arad – DN 7 Ilia – A1 Ilia.

Pe direcţia Bucureşti - Nădlac, varianta de ocolire este: A1 Ilia – DN 7 Ilia – DN 7 Arad – A11 Arad – A1 Arad – A1 Nădlac. „Recomandăm rutele menţionate şi pentru celelalte categorii de autovehicule, pentru fluidizarea traficului pe sectorul aflat în lucru”, a informat DRDP Timişoara.

Reparaţiile la structura rutieră a drumului construit şi dimensionat în perioada 1962-1967 pe baza unor valori de trafic şi tonaj incomparabil mai mici decât în prezent au început, pe cele mai degradate porţiuni, la data de 2 martie 2021. Valorile de trafic din ultimele luni au o medie zilnică lunară (MZL) cuprinsă între 10.000 - 14.000 autovehicule, conform datelor emise de contorii de trafic rutier montaţi pe DN 68A, la Coşava. „Din cauza traficului intens al autovehiculelor de transport marfă care tranzitează DN 68A, productivitatea lucrărilor de reparaţii a fost scăzută, personalul muncitor fiind supus riscului de accidente. În plus, productivitatea echipelor a fost afectată de traficul intens şi de ambuteiaje, fluxurile de aprovizionare cu materiale a punctelor de lucru prelungindu-se foarte mult”, a informat DRDP Timişoara.

Vă recomandăm să citiţi şi:

Magistrala feroviară din vestul României. Cum se transformă nodul de cale ferată Simeria VIDEO

Şantierul feroviar uriaş din vestul României. Cum arată calea ferată pe care trenurile vor trece cu 160 km/h VIDEO

Colosul fostei căi ferate Deva - Brad. Ce se întâmplă cu viaductul uriaş, construit în urmă cu opt decenii VIDEO

Hunedoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite