Reparaţii la repezeală pe drumul Lacului Cinciş. Marile probleme ale şoselei au rămas „neclintite”

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Şanţurile transversale şi gropile au fost acoperite cu asfalt, însă lucrările nu sunt suficiente pentru a reda siguranţa drumului. FOTO: Daniel Guţă. ADEVĂRUL.
Şanţurile transversale şi gropile au fost acoperite cu asfalt, însă lucrările nu sunt suficiente pentru a reda siguranţa drumului. FOTO: Daniel Guţă. ADEVĂRUL.

Reparaţiile efectuate în ultimele zile pe şoseaua spre Lacul Cinciş, unul dintre cele mai vizitate obiective turistice din judeţul Hunedoara, nu au eliminat problemele majore ale drumului.

La sfârşit de săptămână, mii de turiştii circulă pe şoseaua Hunedoara – Lacul Cinciş – Topliţa (DJ 687 D) pentru a se relaxa în zona de agrement şi în cluburile de pe malul Lacului.

VIDEO Baia Craiului, satul dispărut sub Lacul Cinciş. Secretul bisericii care a rezistat furiei apelor

Cadavrul tânărului înecat în Lacul Cinciş a fost scos din ape, la trei săptămâni de la tragedie

Drumul de circa 25 de kilometri a fost asfaltat şi modernizat în anii ´60, odată cu amenajarea lacului de acumulare Cinciş şi cu construcţia barajului său. Cu timpul, şoseaua a devenit tot mai aglomerată, însă investiţiile în reabilitarea ei au fost puţine şi realizate pe bucăţi.

În prezent, circa şapte kilometri din drumul judeţean sunt în administrarea temporară a Primăriei Teliucu Inferior, care derulează lucrări de extindere a reţelei de apă şi canalizare în zona de pe malul lacului, iar restul traseului a rămas în grija Consiliului Judeţean Hunedoara.

Reparaţii de mântuială  

În urmă cu o săptămână, cei şapte kilometri administraţi de Primăria Teliucu Inferior au intrat în reparaţii, după ce primarul Daniel Pupeză a fost somat de conducerea Consiliului Judeţean Hunedoara să refacă locurile afectate de degradări şi de lucrările la reţeaua de apă şi canalizare.

„Eu ca primar nu am niciun interes pe zona respectivă. Nu am niciun metru pătrat de teren pe baraj. Nu am niciun alegător acolo, pentru că toţi sunt din alte zone. Am vrut să dezvoltăm zona, făcând apă şi canalizare. Nu înţeleg de ce e atâta ură. Eu, ca primar, am primit, inclusiv de la Avocatul Poporului o adresă că pun în pericol viaţa şoferilor”, relata primarul Pupeză, citat de ziardehunedoara.ro.

Gropile din carosabil au fost astupate, iar şanţurile transversale din drum, care erau acoperite cu pământ, au fost asfaltate. Rezultatul nu i-a mulţumit însă pe şoferi. Denivelările din drum, zonele întinse de carosabil degradat şi şanţurile de pe marginea şoselei au rămas. În plus, vegetaţia abundentă care obturează vizibilitatea conducătorilor auto şi lipsa marcajelor îl transformă într-unul dintre cele mai riscante drumuri judeţene ale Hunedoarei.

Probleme asemănătoare, legate de durata depăşită de exploatare a şoselei şi de degradarea acesteia, sunt şi pe tronsonul Hunedoara - Teliucu Inferior, administrat de ctre Consiliul Judeţean Hunedoara.

Vă recomandăm să citiţi şi:

Noua şosea din Masivul Parâng, cu două tuneluri, în şantier din 2018. Termen prelungit de finalizare a  lucrărilor

Dealul Liliecilor, cel mai spectaculos loc al Autostrăzii Lugoj - Deva. Cum a rezistat lucrarea de anvergură VIDEO

Cum arată podurile pentru sălbăticiuni, de pe autostrada Lugoj-Deva, la doi ani de la construire VIDEO

Podul verde al Autostrăzii Lugoj - Deva. Cum a ajuns ecoductul pentru animale, la doi ani de la construcţie VIDEO

Hunedoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite