Marketing şi idei specifice secolului XXI: pepeni verzi vânduţi pe bonuri de masă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ca să atraga cât mai mulţi cumpărători, micii comercianţi vând pepeni pe bonuri valorice. David Mădălina a preluat inedita idee de piaţă chiar de la un client. Întrebată dacă nu dă lubeniţă contra bonuri, răspunsul a venit imediat afirmativ.

Fie că plouă, fie că e vremea bună, vânzarea trebuie să meargă. De acest lucru încearcă să aibă parte zi de zi micii comercianţi care pot fi întâlniţi  în municipiul Deva cu sute de lubeniţe lângă ei. Ca să-şi promovze marfa, metodele de marketing sunt cât se poate de inedite.

Mădălina David, 19 ani, vinde pepeni pe bonuri valorice. “Ideea a venit chiar din partea unui cumpărător, care m-a întrebat dacă nu vreau să-i dau un pepene pe un bon de masă. Bineînţeles că am acceptat propunerea sa. În general, acest schimb îl fac cu oameni care cer o lubeniţă care să valoreze aproximativ cât un bon. Dacă produsul depăşeşte suma bonului, las diferenţa sa treaca de la mine, mai ales că sezonul este pe sfârşit”, a declarat, în această dimineaţă, tânăra aflată în reşedinţa de judeţ de aproximativ două luni, pentru al doilea an consecutiv. 

Luci Truţă, 53 de ani, de profesie electrician, este de accord cu acest gen de troc. Deveanca a spus că  renunţă încântată la un bon dacă primeşte în schimb o lubeniţă de Dăbuleni. 


Hunedoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite