Cea mai riscantă şosea din vestul ţării. Câte maşini circulă zilnic pe DN 68A şi de ce nu poate fi reabilitat complet

Cea mai riscantă şosea din vestul ţării. Câte maşini circulă zilnic pe DN 68A şi de ce nu poate fi reabilitat complet

FOTO: DRDP Timişoara.

Circa 40 de kilometri din Drumul Naţional 68 A Deva - Lugoj se află în topul celor mai aglomerate drumuri naţionale. Şoseaua are nevoie de lucrări ample de reabilitare, însă deocamdată şoferii sunt nevoiţi să se mulţumească doar cu reparaţii curente în zonele în care frecvent au carosabilul este stricat.

Ştiri pe aceeaşi temă

Aproape 10.000 de maşini circulă zilnic, în perioada verii, pe cea mai aglomerată şosea din vestul ţării, sectorul dintre localităţile Ilia şi Margina al Drumului Naţional 68 A Deva – Lugoj.

Drumul devine un coşmar pentru şoferi la limita judeţelor Hunedoara şi Timiş, unde este degradat din cauza traficului greu.

În fiecare zi au loc reparaţii pe şosea şi astfel se creează ambuteiaje, şoferii find nevoiţi să întârzie zeci de minute în zonele unde sunt lucrări. Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara le recomandă şoferilor să aleagă rute ocolitoare, pentru a evita aglomeraţia.

Drumul nu poate fi închis, susţin specialiştii, pentru reabilitarea totală, din cauza traficului intens, iar problemele cauzate de acesta se vor rezolva abia când loturile 2, 3 şi 4 ale Autostrăzii Deva – Lugoj vor fi date în folosinţă.

Construcţia celor 70 de kilometri de autostradă a început în primăvara anului 2014 şi trebuia finalizată în mai 2016. Loturile 3 şi 4 ar putea fi inaugurate în 2019, iar u sector de circa 12 kilometri din Lotul doi al autostrăzii nu are termen de finalizare, proiectul de construcţie a două ecoducte nefiind semnat.


Vă recomandăm să citiţi şi:

Reparaţii pe şoseaua spre Lacul Cinciş. Au întârziat o lună plombarea drumului plin de gropi spre zona turistică

Ce drumuri judeţene vor fi modernizate. Consiliul Judeţean a scos la licitaţie patru proiecte finanţate din bugetul propriu

Oraşul în care trăiesc mai mulţi şomeri decât salariaţi, dar oamenii nu acceptă orice job. Cum arată dezastrul pieţei muncii din fostele centre industriale

 

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările