Aplicaţie telefonică pentru localnicii care vor să depună sesizări la primărie. Cum funcţionează modulul „Deva24”
0Locuitorii Devei au un nou mijloc prin care pot adresa sesizări primăriei, cu privire la problemele din municipiu. Aplicaţia poate fi descărcată pe telefoanele mobile.
Primăria Deva a lansat aplicaţia de telefonie mobilă „Deva24”, pentru locuitorii care vor să depună sesizări urgente care îşi pot găsi răspunsul şi rezolvarea la administraţia locală.
„Primăria Municipiului Deva pune la dispoziţia cetăţenilor un serviciu electronic de raportare a sesizărilor privind problemele care afectează domeniul public. Aplicaţia DEVA24 poate fi descărcată gratuit din Magazin Google Play (pentru Android) sau App Store (pentru iOS). De asemenea, varianta web a aplicaţiei poate fi accesată, prin link, de pe site-ul www.primariadeva.ro, la secţiunea DEVA24 SESIZARI”, informeză Primăria Deva.
Primarul Florin Oancea susţine că noua aplicaţie de sesizări este un instrument oficial de comunicare, iar primăria este obligată să răspundă în termenul maxim de 30 de zile. Sesizările formulate prin intermediul ei vor fi repartizate în scurt timp de la înregistrare departamentului din primărie unde pot fi rezolvate. „Fiecare problemă primeşte o bulină roşie, iar după ce aceasta se rezolvă, bulina se va înverzi. Prin sondare, vom verifica dacă sunt soluţionate reclamaţiile devenilor. Aplicaţia conţine şi o hartă interactivă, cetăţenii pot vedea dacă acea problemă s-a rezolvat sau nu“, a declarat primarul Devei.
Aplicaţia a costat circa 81.000 de lei.
O aplicaţie asemănătoare, Hunedoara Sesizări, a fost lansată anul trecut şi de Primăria Hunedoara.
Vă recomandăm să citiţi şi: