Societatea publică de transport local şi-a schimbat logo-ul şi a lansat două campanii

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto: arhivă Adevărul
Foto: arhivă Adevărul

Reprezentanţii Transurb vor să reducă numărul călătorilor care folosesc mijloacele de transport în comun fără bilet, dar şi să asigure o mai bună comunicare cu gălăţenii.

Transurb are de ieri un nou logo, deviza sa fiind ”Punem Galaţiul în mişcare din 1895”. Conducerea societăţii de transport local a lansat două campanii, menite să reducă fenomenul circulaţiei frauduloase cu mijlocele de transport în comun şi să îi determine pe gălăţeni să vină cu propuneri, dar şi cu sesizări vizavi de activitatea societăţii.

"Vom relua în cel mai scurt timp campania "Eu urc prin faţă", mediatizarea acesteia o vom face timp de o săptămână, o campanie ce o vom desfăşura în staţii, cu ajutorul salariaţilor din societatea noastră şi în general a controlorilor de bilete. Vom îndruma ca toţi oamenii să urce prin faţă, pe uşa din faţă şi să coboare pe uşile din spate. În felul acesta, călătorii să poată să arate legitimaţia de călătorie la conducătorul auto sau dacă nu o deţin, să cumpere un bilet de la şofer pe care va urma să-l composteze, dar să şi-l composteze, nu să stea cu el în mână să aştepte controlorul. Campania se va desfăşura timp de o săptămâmă, vom avea diferite sigle, inscripţionări pe autobuz şi pe uşă, să vadă şi călătorii că într-adevăr urcarea se face prin uşa din faţă”, a declarat Genica Totolici, directorul SC Transurb.

Prin cea de-a doua campanie, reprezentanţii Transurb îşi propun să creeze o modalitate prin gălăţenii care folosesc mijloacele de transport să comunice cu directorul societăţii, venind cu sugestii pentru îmbunăţirea serviciului de transport public.

"Vom iniţia campania 'Vorbeşte cu directorul Transurb'. Gălăţenii vor putea să trimită sesizări, reclamaţii şi propuneri. Aşteptăm propuneri cât mai multe pe adresa mea de email, cât şi pe pagina de facebook a societăţii. Acest lucru ne va permite o comunicare mai rapidă şi mai eficientă şi va influenţa mai departe rezolvarea tuturor situaţiilor semnalate. M-am gândit la această campanie şi cred că va fi binevenită pentru că pe pagina mea de facebook de multe ori, îmi scriu cetăţeni ai oraşului Galaţi, iar eu le răspund atunci când pot, la orice oră. Dar, ca să fie pentru o mai mare deschidere am considerat că este necesar să deschidem această campanie direct de la societatea noastră, direct pe pagina de facebook a Transurbului şi pe adresa mea de email care este de la Transurb”, a precizat directorul Transurb.

Gălăţenii care vor să afle rapid la ce oră pleacă autobuzele şi tramvaiele din zonele care îi interesează, se pot informa pe noul site al societăţii, www.transurb-galati.com.

Galaţi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite