Moda minirevelioanelor revine în forţă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Minirevelioanele sunt de cele mai multe ori excelente team bulding-uri
Minirevelioanele sunt de cele mai multe ori excelente team bulding-uri

Sute de firme locale şi naţionale îşi duc angajaţii la socializarea de sfârşit de an

Cârciumarii spun că firmele caută de regulă distracţie, mâncare şi băutură la discreţie pe bani puţini
După câte spun reprezentanţii restaurantelor, cele mai multe solicitări sunt pentru meniuri în jurul sumei de 50 de lei de persoană. Rareori, apare şi câte o ofertă ceva mai generoasă, care poate ajunge şi la 150 de lei de persoană.
Evident, la preţuri mai mari şi condiţiile sunt mai bine. „La acest preţ le oferim DJ renumiţi sau dansatori profesionişti, nu neaparat mai multă mâncare. În plus, le oferim pachete originale de decoraţiuni", spune Andrada Fătulescu, manager de marketing la SC Dunărea SA Galaţi.
Deşi există şi destule solicitări la preţul de 50 de lei de persoană, media se învârte în jurul sumei de 75 lei pe salariat, firmele preferând să fie strânse la pungă, fără însă a exagera.
Se cere ieftin
Şi la Viva Club au fost foarte multe solicitări la 50 de lei de persoană. „Le-a spus că la preţul acesta nu putem să le oferim decât o friptură şi eventual un pahar de vin", spune Laura Ursache, director de vânzări la Viva Club.
Şi aici, media ofertelor s-a situat cam la 70-75 de lei de persoană, patronii cerând, ca peste tot, distracţie, mâncare şi băutură multă la preţuri mici. Cam greu de realizat, dar cârciumarii s-au străduit.
Ca şi preferinţe gastronomice, cei mai mulţi solicitanţi preferă meniurile pline de preparate tradiţionale româneşti. Sunt la mare căutare sarmalele, cârnaţii sau tochitura de porc. Dar există şi „aroganţe" de genul somon, icre negre sau homar. La băuturi, vinul (mai ales cel de producţie autohtonă) şi berea bat spirtoasele.
Clienţi de toate categoriile
Surprinzător, anul acesta sunt mai mulţi patroni de firme care caută petreceri pentru angajaţii lor. "Asta pentru că patronii au înţeles că o astfel de întâlnire poate fi considerată un fel de «team-building». Criza nu s-a simţit la acest capitol. Am văzut în schimb că mai toţi vor aceleaşi servicii, chiar mai multe, la preţurile de anul trecut", spune Andrada Fătulescu, de la SC Dunărea SA.
Printre cei care solicită astfel de petreceri sunt societăţi bancare şi de asigurări, firme farmaceutice, dar şi din domeniul industrial. „Aproape toate sunt companii locale, dar sunt şi reprezentanţe ale marilor companii naţionale", mai spune Andrada Fătulescu.
În schimb, la Viva au ales să-şi petreacă mini-revelioanele patroni de IMM-uri din Galaţi, dar şi instituţii bugetare. "Din ce ştim noi, oamenii îşi plătesc singuri aceste petreceri, nu ca în alte părţi unde patronatul le plăteşte tot", a mai spus Laura Ursache, de la Viva Club.
Ambele societăţi spun că se mai pot face rezervări chiar şi pentru penultima zi a anului, cu condiţia să fie făcute cu cel puţin 2-3 zile înainte. Din rezervările de până acum, cei mai mulţi au ales să organizeze minirevelioanele în week-end şi de regulă seară, după ora 17.00.

:
La Damen minirevelionul e deja tradiţie
Una dintre primele companiile care au oferit angajaţilor minirevelioane este Şantierul naval Damen. E drept, tradiţia olandeză indusă de patronul firmei a avut un cuvânt greu în această ecuaţie, dar nu trebuie să uităm că primele minirevelioane ale navaliştilor au fost iniţiate în urmă cu 7-8 ani de managerii români.
Însă spre deosebire de firmele mici, unde patronul îşi invită la petrecere cei 8-10-15 angajaţi, la Damen treaba se face ca şi în schema de personal: pe categorii. Top managementul într-un loc, nivelul doi în alt loc, iar angjaţii din categoria „execuţie" în alt loc. Pe de altă parte, este imposibil să aduci într-un singur loc 3.000 de navalişti.

Galaţi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite