În ce locuri din oraşul Galaţi vor fi construite, pe bani publici, 15 staţii de încărcare a maşinilor electrice

În ce locuri din oraşul Galaţi vor fi construite, pe bani publici, 15 staţii de încărcare a maşinilor electrice

Staţie de alimentare cu electricitate a maşinilor  SURSA FOTO PM Galaţi

Municipalitatea a semnat, luni, 30 martie, contractul de finanţare prin care Administraţia Fondului pentru Mediu acordă Galaţiului o finanţare nerambursabilă în sumă de până la 2.850.000 lei, reprezentând circa 85% din valoarea cheltuielilor eligibile.

Primarul municipiului Galaţi, Ionuţ Pucheanu a anunţat că a semnat, luni, 30 martie 2020, contractul de finanţare pentru realizarea proiectului de achiziţie şi montaj pentru număr de 15 staţii de reîncărcare destinate maşinilor electrice. 

Conform contractului semnat cu Administraţia Fondului pentru Mediu, municipalitatea primeşte o finanţare nerambursabilă în sumă de până la 2.850.000 lei, reprezentând circa 85% din valoarea cheltuielilor eligibile, de 3.336.755 lei, pentru realizarea proiectului în valoare totală de 3.724.936 lei.

Cele 15 staţii de reîncarcare vor fi amplasate în diferite zone ale oraşului, după cum urmează:

1. Str. Stadionului – parcare,
2. Parcare Casa de Cultură a Sindicatelor,
3. Cartier Ţiglina I, aferent bl.A8,
4. Str. Constantin Levaditti – parcare,
5. Str. Brăilei – parcare aferentă Danube Star Hotel,
6. Str. Domnească nr. 54 (sediul Primariei municipiului Galaţi),
7. Bld. Galaţi, nr. 4c,
8. Bld. Siderurgiştilor parcare aferentă bl.PS2,
9. Str. Constructorilor, parcare aferenta bl.B4-ARCADA-B1, Tiglina 1,
10. Parc Rizer – parcare interioara, str. Bolintineanu,
11. Str. Elena Doamna - parcare Zona Grădinei Publice,
12. Bld. Brăilei-parcare bl.P2, zona Trei Star,
13. Str. Feroviarilor - parcare bl. ANL,
14. Str. Cloşca – parcare Parc Corneliu Coposu (fost Parc Closca),
15. Bld. Unirii – parcare Grădina Botanică.

Fiecare staţie va fi formată din minimum două puncte de reîncărcare, alimentate de acelaşi punct de livrare din reţeaua publică de distribuţie, din care un punct de reîncărcare permite încărcarea multistandard în curent continuu şi un punct de reîncărcare ce permite încărcarea în curent alternativ.
Durata de implementare a proiectului este de 12 luni.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: