Gropile de pe E85 pun în pericol viaţa şoferilor FOTO

Gropile de pe E85 pun în pericol viaţa şoferilor FOTO

Mersul cu maşina pe E85 a devenit periculos

Cel mai important drum care traversează Moldova, dar şi unul dintre cele mai tranzitate din ţară, E85, suferă serios de pe urma iernii şi intervenţiilor la deszăpezire.

Ştiri pe aceeaşi temă

Pentru că nu s-a intervenit cu lucrări de întreţinere în toamna trecută, când s-au arătat primele semne de degradare a sa, drumul este acum plin de gropi, iar materialul antiderapant cu sare şi nisip împrăştiat aproape zilnic sapă şi mai mult în aceste gropi.

Cel puţin pe segmentul din Vrancea, în special în zona Tişiţa-Adjud, craterele sunt la tot pasul, punând în pericol viaţa miilor de şoferi care trec zilnic pe acest drum. Gropile formate de o parte şi de alta a celor două benzi de circulaţie depăşesc în adâncime 10 centimetri.

CNADR se joacă cu viaţa oamenilor

Conducătorii auto se plâng că plătesc 120 de lei rovinieta/an ca să circule în siguranţă pe drumurile publice, ori realitatea este cu totul alta.

„Trăim în România şi aş vrea să fie altfel. Dacă nu vezi groapa, se rupe roata, iar acest lucru se întâmplă frecvent. Sunt şofer de tir şi merg în Europa, dar în alte ţări nu vezi aşa ceva”, se plânge Marin Vasilache, conducător auto cu experienţă din Bacău.

În gropile de pe E85 şi-a rupt zilele trecute roata la maşină şi fostul director al Direcţiei Agricole Vrancea, actualul preşedinte al PDL Vrancea, inginerul Costică Neaţă. „Cu ce drept cei de la Drumuri Naţionale se joacă cu viaţa noastră. Dacă nu eram suficient de bărbat la volan puteam să-mi pierd viaţa. Am mers noaptea, pe o ceaţă deasă şi mi-am rupt roata de la maşină în gropi, dar am fost la un pas să se întâmple un accident groaznic”,a spus Costică Neaţă.

Foto
Pericol pe E85

„Cum vine bugetul, se rozolvă”

 

Prefectul judeţului Vrancea recunoaşte că situaţia de pe E85 nu-i prea fericită, dar că lucrurile se vor rezolva repede.

 

„Starea de rulare nu este corespunzătoare şi imediat ce vremea va permite se vor lua măsuri. Suntem în perioada în care se elaborează bugetul naţional, care va avea o componentă pentru Ministerul Marilor Proiecte şi o componentă pentru Compania Naţională pentru Drumuri şi Autostrăzi (CNADR). Din fondurile alocate, CNADR sigur va da bani Companiei de Drumuri Iaşi pentru repararea drumurilor naţionale din judeţul Vrancea”, a precizat prefectul de Vrancea Cătălin Popescu.

Şeful Secţiei de Drumuri Naţionale Vrancea ne-a spus ieri că deja s-au luat primele măsuri de reparare a drumului. „Chiar acum se lucrează la repararea drumului. Mai sunt şi alte puncte cu probleme, dar nu chiar aşa grave ca în zona Tişiţa. Nu ştiu cât vor costa lucrările”, ne-a declarat Marian Paraschiv, şeful Secţiei de Drumuri Naţionale Vrancea.

Un studiu realizat de Direcţia Generală a Poliţiei Rutiere a arătat că şoseaua care traversează Vrancea pe o distanţă de 90 de kilometri este artera cu cel mai ridicat risc de periculozitate din România. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


Modifică Setările