16 întreprinderi şi 88 de manageri au beneficiat de Programul de Formare, Consultanţă si Asistenţă, finanţat cu fonduri europene

0
Publicat:
Ultima actualizare:
În Regiunea de Sud Est au fost derulate mai multe proiecte
În Regiunea de Sud Est au fost derulate mai multe proiecte

„Întreprinderile româneşti în contextul schimbării“ este un proiect finanţat cu bani europeni destinat adaptării mediului de afaceri la noile condiţii economice.

Fundaţia Corona din Iaşi, în parteneriat cu Roda Business Consulting SRL din Bucureşti şi Centrul de Afaceri Master din Deva, implementează începând cu data de 2 decembrie 2010 proiectul strategic cu titlul „Întreprinderile româneşti în contextul schimbării“ - Program de Formare, Consultanţă şi Asistenţă a întreprinderilor pentru promovarea adaptabilităţii şi introducerea de noi soluţii organizatorice (FCA).

Proiectul, derulat pe o perioadă de 3 ani, este cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, Axa prioritară 3 „Creşterea adaptabilităţii lucrătorilor şi a întreprinderilor” - Domeniul major de intervenţie 3.2. „Formare şi sprijin pentru întreprinderi şi angajaţi pentru promovarea adaptabilităţii”.

Obiectivul general al proiectului îl constituie îmbunatăţirea adaptabilităţii întreprinderilor româneşti la condiţiile socio-economice în schimbare în vederea creşterii capacităţii interne a firmelor de dezvoltare a resurselor umane proprii şi introducerii de noi forme organizatorice.

În proiect a fost dezvoltat si implementat un program integrat de consultanţă, formare şi asistenţă  adresat întreprinderilor pregătite, capabile şi adaptabile în scopul creşterii eficienţei prin dezvoltarea capacităţii de adaptare şi (re)organizare internă a acestora funcţie de cerinţele contextului socio-economic actual.

La nivelul Regiunii Sud Est, pe parcursul anilor 2012 – 2013, au beneficiat de serviciile de consultanţă şi instruire incluse în Programul de Formare, Consultanţă si Asistenţă un număr de 16 întreprinderi şi 88 de manageri. Consultanţa, modulele de pregătire şi cursurile adaptate necesităţilor întreprinderilor şi managerilor vor contribui pe termen mediu si lung la adoptarea unor sisteme moderne de îmbunătăţire a managementului, productivităţii, flexibilităţii şi competitivităţii întreprinderilor din grupul ţintă al proiectului.

Mai multe informaţii legate de acţiunile proiectului pot fi obţinute la adresa www.asistentaafaceri.ro.

Focşani



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite