Cum trebuie să planificăm timpul pentru a avea randament la serviciu. Importanţa exerciţiilor fizice în pauzele de masă

Cum trebuie să planificăm timpul pentru a avea randament la serviciu. Importanţa exerciţiilor fizice în pauzele de masă

Sportul în pauza de masă este benefic pentru sănătate Foto: Arhiva

Mişcarea la locul de muncă este foarte importantă pentru sănătate, iar medicii ne recomandă să facem sport măcar o jumătate de oră zilnic. Uneori, poate să fie o sarcină dificilă, dar cu puţină planificare putem reuşi.

Ştiri pe aceeaşi temă

Sportul în pauza de masă poate să prespună şi ore suplimentare de muncă, dar este un sacrificiu pe care trebuie să ni-l asumăm pentru a putea avea un echilibru atât pe plan profesional cât şi personal.

„Întotdeauna exerciţiile din timpul zilei de la locul de muncă ne ajută să avem un randament mai bun, stresul poate să dispară în câteva minute sau poate să ne ajute să  devenim mai calmi, mai inspiraţi şi mai productivi. Atunci când vrem să alegem un astfel de program este bine să le explicăm celor din jur exact ceea ce vrem să facem şi să realizeze că activitatea la locul de muncă nu va fi influenţată absolut deloc“, a spus antrenorul de fitness Alin Voicu.
 
Beneficiile sportului în timpul zilei
 
Specialiştii au mai precizat că este indicat să ne organizăm timpul în aşa fel încât în 60 de minute să efectuăm corect exerciţiile fizice, dar şi să reuşim să mâncăm sănătos. Cel mai indicat ar fi ca parcul, sala de fitness, pista de atletism, să fie cât mai aproape de locul de muncă. „Exerciţiile fizice vor organiza organismul destul de mult şi cu siguranţă vom transpira, iar după fiecare antrenament este bine să facem un duş şi să folosim un şampon uscat. Trebuie să fim foarte bine organizaţi şi să ne pregătim pachetul pentru a doua zi chiar de seara, iar cu o oră înainte de prânz putem consuma legume, un ou fier sau puţină brânză“, a mai precizat antrenorul de fitness Alin Voicu.
 
Medicii au mai precizat că sportul este foarte important pentru sănătate, iar dacă avem un loc de muncă care presupune ca cea mai mare parte să o petrecem pe scaun este indicat să facem zilnic mişcare. „În momentul în care stăm mult pe scaun apar imediat probleme cu spatele, iar sedentarismul pe termen îndelungat este asociat cu risc crescut de diabet sau în cel mai rău caz poate să ducă la deces “, a declarat Iuliana Radu, medic.
 
Specialiştii au mai precizat că sportul reduce depresia şi anxietatea şi întăreşte oasele, inima, muşchii, întregul sistem cardio-respiratoe, dar şi ajută la revigorarea activităţii sexuale.                   

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările