Hoteluri de patru stele din Mamaia, reclamate la Protecţia Consumatorilor. Ce au descoperit comisarii
0Două hoteluri de patru stele din staţiunea Mamaia au fost verificate de comisariiCJPC Constanţa. Acţiunea s-a desfăşurat în urma unor sesizări venite de la turişti.
Controlul celor de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Constanţa s-a desfăşurat miercuri, 1 mai, la două hoteluri de cinci stele l din staţiunea Mamaia.
Horia Constantinescu, şeful CJPC, a declarat că deşi s-au efectuat lucrări de renovare la aceste hoteluri „administrarea acestora lasă de dorit”.
„Câteva dintre camere vor fi oprite temporar pentru că vopseaua este corojită, necesită reparaţii, cu toate că hotelul a trecut printr-un plan investiţional ambiţios, dar întreţinerea acestuia lasă de dorit”, spune Horia Constantinescu.
Nici la bucătărie lucrurile nu au stat foarte bine, comisarii găsind mai multe nereguli în timpul controlului. Mai mult, la unul dintre hoteluri, personalul de la bucătărie a încercat să ascundă alimente în biroul de contabilitate, lucru pentru care vor fi sancţionaţi.
„În jur de 50 de kilograme de alimente au fost retrase din cauza depozitării neconformă şi schimbării stării termice. Ustensile, probabil, sunt păstrate de la momentul construirii hotelului. Întreţinerea echipamentelor şi a dotărilor ţine de modul în care angajaţii înţeleg să-şi respecte locul de muncă. Dotările sunt la un nivel bun”, spune şeful CJPC.
În cursul zilei de joi, 2 mai, administratorii celor două hoteluri (Amiral şi Comandor) au primit invitaţia de a se prezenta cu toate documentele la sediul protecţiei Consumatorilor din Constanţa.
FOTO: CJPC Constanta
Pe aceeaşi temă: