Digul-pasarelă din Mamaia, capcană mortală

bare de protecţie, dar nici mergând prudent pe dalele şubrezite, mâncate de cariile intemperiilor şi distrugerii, nu mai eşti în siguranţă. A dispărut până şi bucata ce făcea

bare de protecţie, dar nici mergând prudent pe dalele şubrezite, mâncate de cariile intemperiilor şi distrugerii, nu mai eşti în siguranţă. A dispărut până şi bucata ce făcea legătura cu ţărmul, astfel încât escaladarea relicvei presupune curaj, dacă nu cumva şi un pic de inconştienţă. Pescarii împătimiţi, care n-ar renunţa în ruptul capului la locul lor preferat de pe platoul înconjurat de ape, se caţără pe scăriţe de lemn, improvizate, până sus. Turiştii care s-ar încumeta la o escaladare similară riscă să se accidenteze însă grav, nefiind familiarizaţi cu meandrele ruinei. Pentru reabilitare, Primăria Constanţa avansase, acum câţiva ani, proiectul unui port turistic pentru ambarcaţiunile de agrement în largul mării până în Delta Dunării. Finanţarea urma să fie asigurată de Administraţia porturilor maritime. La schimbarea macazului politic, proiectul a căzut, fostul ministru al transporturilor Gheorghe Dobre considerând că ar fi o afacere suspectă, în beneficiul "echipei Mazăre". Numai că, între timp, edilul Constanţei începuse dărâmarea digului, iar, astăzi, motivând lipsa de fonduri, lasă ruina ca atare.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: