Constanţa: Pe şantierul Autostrăzii Soarelui FOTO

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Podul 14, lângă DJ 222 Medgidia - Peştera, este punctul de început al tronsonului
Podul 14, lângă DJ 222 Medgidia - Peştera, este punctul de început al tronsonului

După ce am prezentat, în urmă cu două săptămâni, traseul detaliat şi stadiul lucrărilor la varianta ocolitoare a oraşului Constanţa, Adevărul de Seară vă prezintă situaţia lucrărilor la Autostrada Soarelui, tronsonul Medgidia - Constanţa.

Tronsonul de autostradă Medgidia - Constanţa are o lungime de 30,8 kilometri şi face legătura între Nădlac şi Constanţa.

Beneficiarul investiţiei este Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, iar proiectarea şi execuţia este realizată de asocierea Astaldi SPA (Italia) şi Max Bögl (Germania). Lucrările au început anul trecut şi ar urma să fie finalizate în 2012.

Planul tronsonului autostrăzii Medgidia - Constanţa

Punctul de început al tronsonului se află la kilometrul 170+750, lângă DJ 222 Medgidia - Peştera, pe care îl traversează cu un pasaj. Podul de aici, denumit de către constructor Podul 14, este punctul de întâlnire cu tronsonul de autostradă Cernavodă - Medgidia, construit de Colas.

Se lucrează zi-lumină pe fronturile libere
Utilajele sunt oprite numai în timpul mesei de prânz

Şase poduri în lucru

„Tronsonul va avea şapte poduri, şase dintre ele fiind deja în diferite stadii de execuţie“, a declarat managerul de proiect, Cristian Becheru.

Constanţa: Am testat primii doi kilometri de Centură

Vezi aici traseul exact al variantei Constanței!

Spre deosebire de tronsonul variantei de ocolire a municipiului Constanţa, unde exproprierile au fost făcute fără probleme, pe tronsonul A2 Medgidia - Constanţa, constructorii s-au confruntat cu amânările cauzate de exproprieri, unde proprietarii de terenuri nu au toate actele în regulă sau pur şi simplu nu vor să îşi cedeze terenul pentru construirea autostrăzii.

Parcursul autostrăzii prinde contur

„Podul 14, unde se lucrează în momentul de faţă, este o structură amplă. Aici s-au folosit, în premieră în România, grinzi cu lungime record. Imediat după pod mai avem un front de lucru de câţiva metri spre sud-est, spre deosebire de cei de la Colas, care au un front de lucru de cinci  kilometri spre Cernavodă“, a mai spus Cristian Becheru.

Lucrări avansate la Podul 18

Constanţa: Primul tronson din șoseaua de centură, dat în folosinţă în primăvară. Vezi aici planul drumului!

La acest pod au fost montate grinzile, care va face ca autostrada să treacă peste DJ 222. Situaţia este similară pe parcursul celor 30,8 de kilometri, parcelat în sute de zone ce trebuie expropriate.

Citiţi în  de mâine care va fi traseul exact al Autostrăzii Soarelui de la Medgidia la Constanţa!

Planul tronsonului autostrăzii Medgidia - Constanţa
Utilajele sunt pregătite să toarne asfaltul de probă pe unele porţiuni ale tronsonului Cernavodă - Constanţa
Muncitorii sunt pregătiţi să continue lucrările
image
Lucrări avansate la Podul 18
stampila constanta
Constanţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite