Alexandra Stan, despre Spitalul Judeţean Constanţa: „Mizerie, dezinteres şi lipsă de respect faţă de pacienţi”

Alexandra Stan, despre Spitalul Judeţean Constanţa: „Mizerie, dezinteres şi lipsă de respect faţă de pacienţi”

Sursa foto: Facebook Alexandra Stan

Cântăreaţa Alexandra Stan critică atitudinea asistentelor medicale din Secţia Medicală 2 a Spitalului Judeţean Constanţa, arătând şi mizeria din saloanele în care sunt internaţi pacienţii. Conducerea spitalului a demarat o anchetă internă.

Ştiri pe aceeaşi temă

Alexandra Stan a decis să locuiască o perioadă în Statele Unite ale Americii. A revenit la Constanţa pentru a-şi vedea tatăl care este internat în Spitalul Judeţean, la Secţia Medicală 2. Artista a postat pe pagina de Facebook mai multe fotografii cu mizeria din salon şi de la grupul sanitar.

Alexandra îi acuză pe asistenţii medicali că nu schimbă un cearşaf dacă nu primesc bani în schimb. Iată mesajul postat de artistă în seara zilei de 6 martie:

„Îmi iubesc ţara şi mă mândresc peste tot în lume cu faptul că sunt româncă, dar nu pot să înţeleg de ce noi între noi nu putem să ne respectăm şi să ne oferim tot ce este mai bun!

Din septembrie m-am mutat în Los Angeles pentru o perioadă, dar pentru mine acasă înseamnă #Romania. Acum am venit în ţară din cauză că tatăl meu se afla în spital. Am fost să-l vizitez, să îi fiu alături şi am rămas şocată de condiţiile de la etajul 1, Secţia Medicală 2, din cadrul Spitalului Judeţean Constanţa.

Doamna doctor care are grijă de tatăl meu este deosebită şi corectă, însă asistentele nu au vrut nici măcar să stea de vorba cu mine când le-am atras atenţia că trebuie schimbata branula. Ca să nu mai spun că pentru schimbarea cearşafului trebuie sa le dai bani.

Mizerie, dezinteres şi lipsă de respect faţă de pacienţi. Asta am întâlnit astăzi. Eu cred, totuşi, că putem mai mult de atât.”

În replică, Bogdan Obadă, directorul medical al Spitalului Judeţean Constanţa a decarat că „ne-am simţit obligaţi să ne sesizăm şi să facem o anchetă internă, să vedem despre ce este vorba. Am solicitat şi punctul de vedere al medicului şef de secţie şi m-am simţit obligat să vorbesc şi cu pacientul despre care este vorba, care pacientul mi-a spus că nu există o astfel de situaţie. El nu a reclamat nimic şi nu are nimic de reclamat. I-am spus că sunt interesat de orice aspect negativ care i s-a întâmplat pentru a-l putea remedia. Este primul pas şi mi se pare normal. În principiu, actuala conducere este interesată de creşterea în permanenţă a calităţii actului medical şi a siguranţei pacientului. Este ideea centrală a tot ceea ce facem noi aici.

Pacientul mi-a spus că nu are nimic de reclamat. În ceea ce priveşte curăţenia, ea se face la zi, dezinsecţia se face la zi. Sunt secţii renovate complet care sunt la standarde europene vizavi de infrastructură şi tot ce ţine de actul medical, şi sunt secţii care nu au fost complet renovate. Facem în continuare eforturi pentru ca calitatea actului medical să fie asigurată. Am schimbat uşi în secţiile nerenovate, mobiliere, paturi.”

Pe aceeaşi temă:

Medic psihiatru condamnat la închisoare cu executare. A emis 115 reţete compensate false

O ambulanţă care transporta doi copii la spitalul din Constanţa a rămas blocată în zăpadă mai multe ore



 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările