Zeci de pasageri blocaţi şi umiliţi de aproape o zi la aeroportul din Cluj. „De la controlul de securitate nu ne-au lăsat nici apă sau mâncare pentru bebeluşi”

Zeci de pasageri blocaţi şi umiliţi de aproape o zi la aeroportul din Cluj. „De la controlul de securitate nu ne-au lăsat nici apă sau mâncare pentru bebeluşi”

Pasagerii au aşteptat la Aeroportul din Cluj ore întregi să decoleze spre destinaţiile pentru care aveau bilete

Zeci de pasageri care ar fi trebuit să zboare de la Cluj-Napoca spre Londra sunt blocaţi pe Aeroportul Internaţional din Capitala Ardealului. Oamenii aveau bilete pentru zborul operat de Wizz Air, iar avionul ar fi trebuit să decoleze joi, 19 decembrie, la 11.30.

Ştiri pe aceeaşi temă

Ceaţa densă a dat peste cap zborurile la Aeroportul Internaţional din Cluj, fie că este vorba despre sosiri sau plecări. 

În ultimele zile, nenumărate curse aeriene au fost amânate sau chiar anulate, iar cele mai multe au avut întârzieri de ore întregi. Printre cei mai afectaţi au fost pasagerii din alte localităţi, unii dintre ei veniţi de la sute de kilometri pentru zbura de la Cluj sau spre Cluj.
 
Într-o situaţie dificilă se află pasagerii zborului Cluj - Londra Luton, care ar fi trebuit să decoleze încă de ieri, de la ora 11.30. Oamenii susţin că nu au primit mult timp nicio informaţie din partea Wizz Air şi nici mâncare sau apă din partea companiei.
 
„Trebuia să decolăm spre Londra – Luton joi la ora 11.30, am ajuns la Aeroportul Cluj cu două ore mai devreme, cu doi copii mici, de 7 luni, respectiv 3 ani. Ne-au făcut îmbarcarea, am predat bagajele de cală, am făcut check-in-ul, după care ne-au scos şi ne-am întors din nou în aeroport, cu toată procedura, de recuperat bagaj, şi am reintrat în ţară. Am stat la coadă pentru reprogramare la zborul care urma să plece la 20,05.
 
Am ieşit din aeroport să mâncăm, din partea companiei nu am primit nici măcar un pahar cu apă, dar nici informaţii nu au fost în stare să ne dea, şi ne-am întors, am repetat procedura de check-in, am predat bagajele de cală, din nou, şi am stat în sala de aşteptare până la 23.30, când ne-au scos din nou, şi am refăcut intrare în ţară. Modul în care am fost trataţi este mai mult decât bătaie de joc, am fost obligaţi să stăm să aşteptăm”, a povestit aceasta”, a declarat una dintre pasagere, Laura Furdui, pentru Mediafax.
 

Obligaţi să arunce până şi sucurile pentru copii

 
 
Cel mai mult au avut de suferit pasagerii cu copii şi bătrânii. Femeia spune că angajaţii securităţii aeroportului au dat dovadă de exces de zel. Astfel, potrivit spuselor sale, angajaţii controlul de securitate nu au permis accesul oamenilor în sala de aşteprare cu apă sau sucuri pentru copii
 
„De la controlul de securitate nu ne-au lăsat joi seară să intrăm cu apă sau sucuri pentru copii în sala de aşteptare, le-au aruncat la gunoi. Inclusiv piureul de legume pentru fetiţa de 7 luni, într-un borcănaş, l-au desigilat să ia o mostră, probă biologică, a trebuit să îl arunc odată desfăcut pentru că nu mai e bun. Vom face cerere să primi despăgubiri”, a mai afirmat Furdui.
 
Într-un final, oamenii ar fi fost înştiinţaţi că zborul spre Londra a fost reprogramat pentru vineri, 20 decembrie, la ora 17.30, însă pasagerii nu au siguranţa că avionul va decola la ora estimată. Contactaţi de „Adevărul”, reprezentanţii companiei Wizz Air au promis că vor reveni în cel mai scurt timp cu informaţii în acest caz.
 
Citeşte şi
 

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările