Cluj: Tema zilei - În căutarea brandului pierdut

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ce strategie de imagine credeţi că ar trebui să adopte oraşul de la poalele Feleacului?

Odinioară cunoscut ca „Oraşul Comoară”, Clujul încearcă de câţiva ani să îşi gasească un brand nou.

Oraş multicultural, capitală europeană a filmului sau un rai studenţesc. Acestea sunt propunerile echipelor de studenţi care au căutat, în cadrul proiectului „Branding Cluj”, o strategie de imagine pentru Cluj-Napoca.

Câştigătoare a fost desemnată strategia care plasează Clujul drept capitală a cinematografiei necomerciale, prin Festivalul Internaţional de Film Transilvania (TIFF).

Un alt proiect propunea organizarea unui festival al mâncării şi băuturii clujene, cu produse precum „Koloszburger”, „Cluiash”, „Lipie cu piftie”, „hottie tzuika” sau cocktailul „Sex on the Cetăţuie”. Ultima propunere a fost atribuirea brandului de oraş studenţesc şi demararea campaniei „Hai la Cluj să fii student”.

Citeşte şi „Capitala Ardealului, de la TIFF la Kolozsburger

Vezi ce spun specialiştii consultaţi de „Adevărul de Seară”

Tu ce părere ai? Care dintre cele trei propuneri este cea mai bună? Crezi că există şi alte variante care ar putea fi luate în calcul? Care ar fi acestea?

image

Spune-ne părerea ta fie postând un comentariu la acest articol, fie intrând în discuţie cu redactorii „Adevărul de Seară”, pe Yahoo! Messenger!, adăugând ID-ul adevarulcluj în lista ta de contacte.

Cele mai pertinente opinii vor fi cuprinse într-un material care va fi publicat în ediţia tipărită a ziarului „Adevărul de Seară”.

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite