Campanie pentru a doua linie de gardă în weekend la Peditel 1791, serviciul care de trei ani a ajutat peste 141.000 de copii din toată ţara

Campanie pentru a doua linie de gardă în weekend la Peditel 1791, serviciul care de trei ani a ajutat peste 141.000 de copii din toată ţara

Imagine cu un operator Peditel 1791 FOTO: Peditel 1791

Oamenii din spatele serviciului medical prin telefon, non stop, Peditel 1791 vor să suplimenteze până la finalul anului o nouă linie de gardă în weekend deoarece atunci serviciul este supra-aglomerat din cauza numărului de apeluri care este în creştere.

Ştiri pe aceeaşi temă

Reprezentanţii serviciului medical prin telefon Peditel 1791 vor, până la sfârşitul anului, să creeze cea de a doua linie de gardă pentru perioada weekendurilor deoarece în perioada weekendurilor serviciul este enorm de aglomerat.

În acest scop s-a organizat o campania de strângere de fonduri numită „Hai să ajutăm un copil să zâmbească, #5400ZÂMBETE”. Campania este iniţiată de  Fundaţia Părinţi din România.

„Peditel 1791 este unul dintre cele mai importante proiecte comunitare dezvoltate în România. Call-centerul este un proiect implementat de Fundaţia Părinţi din România, care a ajutat şi ajută părinţii şi copiii din toată ţara cu sfaturi pediatrice de specialitate. Din 2014  până în prezent Peditel1791 a primit peste 141.000 de apeluri de la părinţi cu copii bolnavi din toată ţara. Numărul apelurilor se dublează de la an la an, în primele luni din 2018, numărul mediu al apelurilor s-a apropiat de 5.000 pe lună“, precizează reprezentanţii Peditel, într-un comunicat.

Serviciul poate fi utilizat gratuit atât la nivel naţional, cât şi internaţional, prin numărul cu tarif normal +40377771111. 

Ce zic mamele

„La 3 dimineaţa, când eşti departe de civilizaţie, oamenii ăştia sunt o minune care poate salva vieţi“, spune Carla Ciocianu, una dintre mamele care a apelat servicul.

„De mare ajutor, mai ales că noi stăm la 30 km distanţă de Unitatea de Primiri Urgenţe şi datorită vouă am reuşit să rezolvăm de fiecare dată problemele apărute fără a ne deplasa la spital. Mulţumesc din suflet că existaţi. Am apelat la ajutorul vostru de câteva ori în situaţii critice şi de fiecare dată mi s-a răspuns prompt, cu mult calm şi profesionalism“, a declarat o altă mamă, Violeta Filip.

Cine doreşte să doneze o poate face accesând https://www.peditel.ro/doneaza/ sau direct la: Fundaţia Părinţi din România; IBAN: RO07INGB0000999902391059 ING BANK; CUI: 26227075


Mai puteţi citi:

Serviciul medical telefonic care-i ajută pe părinţi să-şi trateze copiii şi să evite un drum la urgenţă

Peditel 1791 este un serviciu telefonic naţional unde părinţii primesc sfaturi medicale legat de problemele copiilor la orice oră din zi şi din noapte. La acest serviciu unic în România, inspirat după un model american, răspund 11 medici cu competenţe pediatrice.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: