Afacere cu Bosch. Cum au reuşit şase tineri români să încheie un parteneriat cu colosul german

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cei
şase tineri sunt: Marius Crişan, Tudor Costel Cioltea, Cristina Pop şi Norbert
Kolozsvari, surorile Ioana şi Alexandra Pop  FOTO: arhiva personală a lui Tudor Cioltea
Cei şase tineri sunt: Marius Crişan, Tudor Costel Cioltea, Cristina Pop şi Norbert Kolozsvari, surorile Ioana şi Alexandra Pop  FOTO: arhiva personală a lui Tudor Cioltea

Cei şase tineri de la site-ul autoeconom.ro, platformă online lansată în urmă cu şase luni care îi ajută pe şoferi să-şi repare ieftin maşina, au încheiat un parteneriat cu reţeaua de service-uri auto Bosch Car Service prin care serviciile Bosch ajung şi în mediul online. Autoeconom are, la ora actuală, 120 de service-uri din toată ţara.

Cei şase tineri de la autoeconom.ro, site-ul care te ajută să-ţi repari ieftin maşina, a cărui poveste „Adevărul“ a prezentat-o pe larg, a reuşit, la 6 luni de la înfiinţare, să încheie un parteneriat cu gigantul Bosch.

Unul dintre co-fondatori, Tudor Cioltea, povesteşte că totul a început în urmă cu câteva săptămâni bune când unul dintre service-urile Bosch din Bucureşti s-a înscris pe platforma online. Atunci directorul service-ului îi spunea lui Tudor Cioltea că s-ar putea ca şi alte service-uri din reţeaua Bosch să fie interesante. Şi au fost. Acum sunt 12 astfel de service-uri pe platformă şi în următoarele trei luni numărul lor va creşte, undeva peste 70. În România există 80 de Bosch Car Service-uri.

„Acum şase luni, la lansarea platformei, ne-am propus să oferim cele mai bune servicii online proprietarilor de maşini din România. Acest parteneriat cu Bosch Car Service este un prim pas ca să ne îndeplinim obiectivului nostru.
Suntem foarte încântaţi că, începând de astăzi, utilizatorii noştri au acces şi la service-urile membre reţelei Bosch care oferă servicii auto de înaltă calitate şi dotări excepţionale în atelierele de reparaţii disponibile pe întreg teritoriul ţării. Acest parteneriat oferă service-urilor Bosch o modalitate eficientă de promovare şi vânzare online a produselor şi serviciilor disponibile“
, a declarat Tudor Cioltea, co-fondator si manager de dezvoltare autoeconom.ro.

Mircea Bela, director naţional de vânzări, divizia Automotive Aftermarket, Robert Bosch SRL, a declarat, pentru zf.ro, că „Bosch Automotive Aftermarket susţine iniţiativele antreprenoriale care vin în întâmpinarea nevoilor clienţilor şi conştientizează importanţa mediului online“.

“Parteneriatul dintre reţeaua Bosch Car Service şi platforma www.autoeconom.ro îşi propune să simplifice viaţa conducătorilor auto. Prin platforma autoeconom.ro punem la dispoziţia conducătorilor auto cunoştinţele de specialitate ale celui mai mare furnizor de echipamente originale pentru industria aut din lume şi calitate la cele mai înalte standard“,a declarat directorul Bosch.

Autoeconom.ro înseamnă şase tineri ingenioşi: Marius Crişan, Tudor Costel Cioltea, Cristina Pop şi Norbert Kolozsvari, surorile Ioana şi Alexandra Pop. Toţi sunt din Baia Mare, au maxim 25 de ani, şi după ce şi-au terminat studiile în Danemarca, Anglia şi Cluj s-au reîntâlnit acasă şi au pus bazele unei mici afaceri.
Pentru ei, surpriza a fost uriaşă când au văzut că, la jumătate de an de la lansare, platforma lor a crescut de la circa 60 de service-uri din toată ţara la 120, dar şi că un mare „jucător“ de piaţa auto cum e Bosch a încheiat un parteneriat cu ei.

Mai puteţi citi:

Site-ul care te ajută să-ţi repari ieftin maşina. Făcut după model danez 

Patru prieteni cu studii în Danemarca au creat, cu circa 10.000 de euro, un site prin care îi ajută pe şoferii români să găsească cele mai ieftine service-uri.  

Cum devine o afacere din România model în Danemarca   

Un universitar danez îşi va lansa, în această vară, un site de maşini inspirat din afacerea şi teza de licenţă a studentului său, Tudor Cioltea din Baia Mare. Tânărul şi-a deschis, în 2013, site-ul numit autoeconom.ro care îi ajută pe şoferii din toată ţara să-şi repare maşinile ieftin şi repede. Căutând soluţii să-şi dezvolte afacerea, Tudor Cioltea s-a gândit să analizeze posibilele idei într-o lucrare de licenţă.

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite