Trafic intens pe A2. Mai multe sectoare de drum sunt blocate de lucrări

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Aglomeraţie pe A2 FOTO Shutterstock
Aglomeraţie pe A2 FOTO Shutterstock

Trafic intens pe sensul de intrare în Bucureşti al autostrăzii A2 Bucureşti-Constanţa. Luni dimineaţă s-a format o coloană în mişcare de aproximativ 500 de metri în zona lucrărilor de reabilitare de la kilometrul 14, localitatea Cernica, judeţul Ilfov.

Din cauza lucrărilor ce se efectuează la partea carosabilă şi a valorilor de trafic ridicate, se circulă în condiţii de aglomeraţie pe sensul de intrare în Capitală al DN 1A, în zona localităţii Mogoşoaia, DN 7 (intersecţie cu DNCB), în apropierea localităţii Chitila, dar şi pe DN4, în zona oraşului Popeşti-Leordeni.

Conducătorii auto sunt sfătuiţi să respecte indicaţiile poliţiştilor prezenţi pe traseu pentru fluidizarea circulaţiei, să adapteze viteza la condiţiile de trafic şi să evite să se angajeze în efectuarea unor manevre riscante, cum sunt depăşirile coloanelor de autovehicule sau întoarcerile pe segmente de drum unde această manevră este interzisă.

Până pe 27 mai 2021 se desfăşoară lucrări de reparaţii a părţii carosabile pe autostrada A2 Bucureşti-Constanţa, pe tronsonul kilometric 64+700 de metri (localitatea Lehliu Gară, jud.Călăraşi) – 71+500 de metri (Dor Mărunt, jud. Călăraşi). Din acest motiv, traficul rutier este restricţionat pe sensul către Capitală, fiind deviat pe sensul către litoral, unde se se circulă pe câte o bandă în ambele direcţii.

Pe autostrada A2 Bucureşti-Constanţa, între kilometrii 156+700 m şi 160+100 m (Podul Cernavodă), din cauza lucrărilor de reparaţii, până la finalul lunii mai, circulaţia este restricţionată pe calea 2 (sensul către Bucureşti), traficul fiind deviat pe calea 1, unde se circulă pe câte o bandă, în ambele sensuri.

Până la finalul lunii mai 2021, se instituie restricţie de circulaţie pe autostrada A2 Bucureşti-Constanţa, la kilometrul 14+033 de metri, în zona localităţii Cernica, judeţul Ilfov. Din acest motiv, vor fi restricţionate banda de urgenţa şi prima bandă, pe ambele sensuri de deplasare, pentru a permite efectuarea lucrărilor de reparaţie a rosturilor de dilataţie a podului.

Vă mai recomandăm şi:

Cum a fost evitată „apocalipsa Covid-19“ după Paşte. Opinia unui epidemiolog de la Oxford despre poziţia Patriarhiei

Ruinele Taberei Năvodari, închiriate la preţ exorbitant. Locul vacanţelor copilăriei a ajuns un mic oraş părăsit

Călăraşi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite