Poliţia face angajări. Cine şi în ce condiţii se poate înscrie la concurs

Poliţia face angajări. Cine şi în ce condiţii se poate înscrie la concurs

IPJ Călăraşi face angajări FOTO Adevărul

Poliţia Română scoate la concurs aproximativ 1.900 de posturi la nivel naţional, dintre care 1.853 angajare din sursă externă şi 46 de reîncadrare de personal. La nivelul IPJ Călăraşi sunt disponibile 48 de locuri pentru completarea deficitului de personal.

 

Sursa de recrutare pentru concursuri este formată din persoanele care au avut calitatea de agent de poliţie şi pot fi reîncadrate, după încetarea raporturilor de serviciu din diferite motive (la cerere, prin demisie, numirea într-o altă funcţie publică, pierderea capacităţii temporare de muncă sau în urma reorganizărilor instituţionale) şi care au studii corespunzătoare cerinţelor postului, respectiv îndeplinesc condiţiile legale.

Toate posturile scoase la concurs sunt în specialitatea ordine publică, fiind prevăzute în cadrul posturilor de poliţie comunale.

48 de posturi disponibile

Inspectoratului de Poliţie Judeţean Călăraşi îi sunt alocate 48 de posturi pentru încadrări din sursă externă. Cele 48 de posturi sunt repartizate în comunele Alexandru Odobescu, Ciocăneşti, Cuza Vodă, Dorobanţu, Grădiştea, Independenţa, Ulmu, Dragalina, Perişoru, Dragos Vodă, Ştefan Vodă, Dor Mărunt, Borcea, Dichiseni, Jegălia, Roseţi, Gălbinaşi, Fundeni, Plătăreşti, Sohatu, Vasilaţi, Chirnogi, Mânăstirea,  Radovanu, Ulmeni, Sohatu, Crivăţ, Gurbăneşti, Ileana, Săruleşti, Tămădău Mare, Belciugatele şi Frăsinet.

Pot participa la concurs persoanele care sunt absolvente de liceu cu diplomă de bacalaureat, au înălţimea de minimum 1,65 m bărbaţii şi 1,60 m femeile şi deţin permis de conducere categoria „B”.

Înscrierile pentru concursul ce va avea loc în data de 14 mai se fac personal, indiferent de localitatea unde îşi are domiciliul candidatul şi doar la unităţile de recrutate în al căror stat de organizare se regăseşte postul/ structura pentru care optează fiecare candidat (exemplu, candidaţii care doresc să se înscrie la concurs la un inspectorat de poliţie judeţean nu pot depune cerere la alt inspectorat de poliţie judeţean sau la D.G.P.M.B.), în perioada 4-8 aprilie, intervalul orar 8.00  -18.00.

Dosarul va cuprinde următoarele documente:

•    cererea de înscriere şi CV;
•    copii legalizate ale documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului (copii legalizate a diplomei de bacalaureat şi a foii matricole);
•    copii ale actului de identitate, carnetului de muncă şi, dacă este cazul, livretului militar;
•    copii ale certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă;
•    autobiografia şi tabelul nominal cu rudele candidatului;
•    cazierul judiciar;
•    caracterizarea de la ultimul loc de muncă, respectiv din instituţia de învăţământ în cazul absolvenţilor în primul an de la absolvire;
•    3 fotografii tip buletin de identitate;
•    două fotografii color 9 x 12 cm;
•    fişa medicală-tip de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne;
•    declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare
•    copia permisului de conducere;

Mai multe detalii referitoare la condiţiile de participare, tematica şi bibliografia, documentaţia necesară pentru întocmirea dosarului de candidat şi probele de concurs le găsiţi accesând pagina web https://cl.politiaromana.ro sau la sediul inspectoratului.
 

Vă recomandăm şi:

Încep angajarile în Poliţie: primele recrutări sunt din sursă internă. La Vaslui, 16 agenţi vor ajunge ofiţeri

Se caută 11.000 de poliţişti! Cum are de gând MAI să găsească persoanele potrivite să ocupe posturile vacante

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările