Magazinele de fiţe prosperă pe timp de criză
0Buzoienii preferă să reducă mâncarea sau alte cheltuieli, dar nu sunt dispuşi să renunţe la hainele scumpe
Criza financiară nu a lovit chiar în toate domeniile. O demonstrează
magazinele de îmbrăcăminte şi chiar casele de modă care au vânzări şi
comenzi la fel de mari ca anii trecuţi.
Pentru creatorii de modă şi patronii magazinelor de îmbrăcăminte,
ultimele luni au fost unele foarte profitabile. Au făcut angajări şi
chiar au deschis noi locaţii iar clienţii nu au întârziat să apară.”Pentru mine nu a fost criză. Eu nu am simţit-o. Am mai angajat trei
fete, chiar trebuie să mai angajez şi acum încă una, am deschis un
magazin nou iar profitul este la fel ca anii trecuţi”, ne-a declarat
Geanina Punkoşti, creatoare de modă.
Faptul că oamenii, şi în special femeile, cheltuie la fel de mulţi bani
ca şi anii trecuţi pe haine este demonstrat de vânzările înregistrate.
Nu numai că sunt mari, dar se caută la fel de mult produsele scumpe,
unicatele chiar.”Creaţiile noastre sunt de la cele mai banale, până la ţinute
sofisticate care se vând foarte bine iar preţurile variază între 500 de
lei şi merg şi până la 1.000 de euro. Avem vânzare iar clienţii sunt
din toate categoriile sociale”, ne-a mai declarat Genina.
Hainele de ocazie, cele mai căutate
Printre toaletele care se vând cel mai bine pe primele locuri sunt
rochiile pentru petreceri, cele de mireasă şi costumele bărbăteşti. Cu
toate că sunt destul de scumpe, preţurile plecând de la 1.500 de lei şi
ajungând până la 1.500 de euro, sunt foarte căutate. “Nu am cine ştie ce venituri, dar o dată pe lună îmi permit să îmi
cumpăr ceva drăguţ pentru mine, ca să simt şi eu că trăiesc. Muncesc
mult, mai reduc din cheltuieli în alte domenii, dar de la o rochiţă sau
o haină drăguţă nu mă pot abţine. Dacă mai am şi un eveniment, daja
investiţia este mai mare”, ne-a declarat Izabela Marin, clienta unui
magazin de haine.
Şi accesoriile se caută
Buzoiencele nu au uitat faptul că, la o ţinută deosebită, accesoriile
sunt obligatorii. Aşa se face că şi magazinele de profil au profituri
substanţiale.
“Nici nu ne-au crescut, dar nici nu ce-au scăzut vânzările. Clientele
vin şi cumpără la fel ca anii trecuţi”, ne-a declarat Emilia Radu,
patroana unui magazine de accesorii.