Firmele de curierat, reclamate la OPC Buzău pentru deficienţe în livrarea produselor comandate online

0
Publicat:
Ultima actualizare:
OPC trebuie să verifice firmele de livrări la domiciliu Sursa adevarul.ro
OPC trebuie să verifice firmele de livrări la domiciliu Sursa adevarul.ro

Românii preferă să cumpere tot mai mult produse de pe Internet, profitând si de reducerile periodice care nu sunt deloc de neglijat. Tocmai aceasta tendinta a făcut ca, în ultimul timp, numărul de reclamaţii la adresa firmelor de curierat să crească cu peste 200 la sută.

La Buzău, cumpărătorii reclamă tot mai puţin produse ieşite din termenul de garanţie. În schimb, ei sunt tot mai supăraţi pe serviciile de curierat. Este şi o consecinţă a exploziei comerţului online, care a luat o amploare semnificativă în ultimii ani. 

Au apărut totodată şi nemulţumirile legate de modul defectuos în care sunt livrate la domiciliu produsele comandate din faţa calculatorului. Reclamaţiile cumpărătorilor fac referire, în special, la întârzierea livrării produselor comandate online, dar şi la faptul că angajaţii acestor firme se arată neglijenţi faţă de produsele transportate.

În schimb, a scăzut numărul de sesizări legate de obiectele achizitionate online, semn că cetăţenii cunosc din ce în ce mai bine regulile privind returnarea unui produs defect.

Anul trecut, la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului Buzău au fost primite 1.200 de sesizări, dar numai 5% dintre reclamaţii au vizat produse expirate. Cele mai multe sesizări s-au îndreptat către firmele de telefonie mobilă şi unităţile bancare.

Buzău



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite