Află de ce Protecţia Consumatorului nu poate verifica o firmă de internet

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Reclamaţiile la adresa unei firme de internet şi cablu TV din Buzău nu pot fi verificate fiindcă inspectorii pentru protecţia consumatorilor nu pot lua legătura cu reprezentanţii societăţii întrucât aceasta are program cu publicul între 3.00 şi 5.00, a declarat, ieri, comisarul şef Nicuşor Dinulescu.

Șeful CJPC Buzău, Nicuşor Dinulescu, a declarat, joi, într-o conferinţă de presă, că mai mulţi cetăţeni din Buzău au depus la sediul instituţiei reclamaţii la adresa unei firme de internet şi cablu TV din municipiu, informează Mediafax.

Potrivit lui Dinulescu, atunci când au vrut să verifice dacă reclamaţiile şi nemulţumirile oamenilor sunt întemeiate, comisarii de la Protecţia Consumatorului nu au găsit cu cine să vorbească, lovindu-se de fiecare dată de uşile închise ale firmei care are program cu publicul numai între orele 3.00 şi 5.00 dimineaţa.

"Există o anumită firmă cu care nu am reuşit să ajungem la o înţelegere pentru că are un program cu publicul de la ora 03.00 la 05.00 dimineaţa. Nu am reuşit să găsim pe nimeni şi am încercat să vedem în legislaţie dacă acest lucru este normal. Am constatat că legea obligă să ai program cu publicul, dar nu obligă să ai un program în limite normale", a declarat şeful C.J.P.C. Buzău, Nicuşor Dinulescu.

Dinulescu a mai declarat că la Buzău, în anul 2011, CJPC a dat amenzi în valoare totală de peste 12 miliarde de lei vechi, din care a încasat doar 1,3 miliarde, multe din sancţiunile aplicate fiind contestate în instanţă iar până la terminarea litigiului plăţile sunt suspendate.

Potrivit comisarului şef de la Protecţia Consumatorului Buzău, la Buzău, în 2011, pe primul loc s-au aflat reclamaţiile la produsele nealimentare: telefonie mobilă, servicii cablu TV, furnizare de apă, energie termică şi energie electrică, urmate de reclamaţiile pentru produse financiare.

Buzău



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite