Studiul de fezabilitate pentru Drumul Ruşinii costă 550.000 de lei. Când încep reparaţiile efective încă nu se ştie

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Drumul Ruşinii nu are nici măcar fundaţie. FOTOArhivă.
Drumul Ruşinii nu are nici măcar fundaţie. FOTOArhivă.

După ce în luna aprilie anunţa că va repara provizoriu drumul, acum compania de drumuri a lansat licitaţia pentru studiul de fezabilitate care trebuie să determine exact care sunt soluţiile pentru a şoseaua să reziste în timp traficului greu şi cât va costa repararea ei din temelii.

Studiul de fezabilitate va costa 550.000 de lei şi se caută acum o firmă care să îl realizele. Documentul trebuie să arate de câţi bani este nevoie pentru repararea completă a drumului dintre Şercaia şi Hoghiz, care este cel mai prost drum din judeţul Braşov.

Drumul Ruşinii a fost declarat drum naţional pentru a putea fi reparat. Studiile din anii trecuţi arată că o reparaţie capitală ar costa 22 de milioane de euro, sumă pe care CNADNR nu o are în acest moment. Compania a anunţat în luna aprilie că va face o reparaţie provizorie a drumului care să dureze doi ani. Investiţia se ridică la 12,6 milioane de lei. Deocamdată nu s-a desemnat în constructor în urma licitaţiei lansate de CNADNR. După reparaţia provizorie ar trebui să urmeze cea capitală şi de aceea se face acum un nou studio de fezabilitate. Când vor începe lucrările nimeni nu ştie.

Drumul Ruşinii, Şercaia-Hoghiz este cel mai prost drum din judeţul Braşov. Nu are fundaţie şi nu a mai fost reparat de peste 30 de ani. Leagă două drumuri euroepene şi este singura cale de acces pentru 15 localităţi din zonă. În plus va fi bretea de legătură pentru Autostrada Braşov-Borş. Drumul are o lungime de 25 de kilometri. Este într-o stare deplorabilă, iar şoferii nu au cum să ocolească gropile.

Braşov



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite