Se reia licitaţia pentru tronsonul I al Ocolitoarei. În vară, lucrările ar putea fi reluate

Se reia licitaţia pentru
tronsonul I al Ocolitoarei. În vară, lucrările ar putea fi reluate

Lucrările au fost executate în proporţie de 56%. FOTOArhivă.

CNADNR reia licitaţia pentru primul tronson al centurii Braşov, cu o lungime de 7,29 kilometri, lucrările de construcţie de 88 de milioane de lei.

Ştiri pe aceeaşi temă

Din 10 iulie 2013 tronsolnul a intrat în conservare după ce filma austriacă Alpine a intrat în insolvenţă. Şeful Direcţiei Judeţene de Drumuri şi Poduri Braşov, Viorel Costea, a precizat că pentru conservarea lucrărilor efectuate se cheltuiesc 10.000 de lei lunar, bani care se duc de fapt pe paza lucrărilor pentru a evita dispariţia unor componente sau distrugerea lor.

Tronsonul are o lungime de 7,2 km şi porneşte din zona Dârste (din ocolitoarea actuală, pe care va fi construit un pod peste pârâul Timişul Sec), ocoleşte rampa de gunoi, intersectează drumul spre Tărlungeni, ocoleşte CET, traversează zona Timiş-Triaj, iar apoi va ajunge la DN 11 (spre Sfântu Gheorghe) în giratoriul din zona Stabilus. Pe lângă realizarea căii de rulare la două benzi pe sens, proiectul prevede un pasaj peste DN 11 şi calea ferată care duce spre Târgu Secuiesc. Valoarea acestui tronson este de aproape 130 de milioane de lei.

Termenul pentru finalizarea contractului va fi de trei ani de la data atribuirii, potrivit anunţului de participare al CNADNR. Lucrările, finanţate cu fonduri europene şi bani de la buget, vor fi atribuite prin licitaţie deschisă, pentru preţul cel mai scăzut.Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 26 februarie. 

Pe aceeaşi temă:

Braşovul va avea trei autrostrăzi în 2018

De miercuri, Braşovul va avea Centură Ocolitoare în regim de autostradă. Se inaugurează tronsonul care face legătura dintre DN13 şi DN 1

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: