Ocolitoarea Braşovului a fost finalizată după mai bine de 15 ani de lucrări. Se poate circula în regim de autostradă pe tronsonul II

Ocolitoarea Braşovului a fost finalizată după mai bine
de 15 ani de lucrări. Se poate circula în regim de autostradă pe tronsonul II

De astăzi se poate circula perfect pe toate cele trei tronsoane ale Ocolitoarei

Începând de astăzi se poate circula în regim de autostradă, două pe benzi pe sens, pe tronsonul II al Ocolitoarei Braşovului. Lucrările au fost executate de mai multe firme prin CNADNR.

Ştiri pe aceeaşi temă

Lucrările au fost finalizate cu întârziere destul de mare, din cauza problemelor cu exproprierile. Tronsonul II leagă DN 11, ieşirea din Braşov spre Hărman, de DN 13, ieşirea din Braşov spre Târgu-Mureş

Şoferii care vor circula pe tronsonul II trebuie să ştie că accesul spre Sânpetru, dinspre Brasov, pe str. 13 Decembrie, se va face astfel: 13 Decembrie-Ocolitoare tronson II direcţie spre DN 11 (Str. Hărmanului), deci şoferii vor avea obligatoriu la dreapta, nu vor putea merge direct spre Sânpetru-sensul giratoriu de la intersectia ocolitoarei cu DN 11 (str Hărmanului), întoarcere pe ocolitoare, spre DJ 103 (drumul spre Sânpetru) şi apoi DJ 103.

Accesul dinspre Sânpetru spre Braşov se va face, la intersecţia DJ 103 (drumul dinspre Sânpetru) cu ocolitoarea, obligatoriu la dreapta, pe ocolitoare, spre DN 13, sensul giratoriu de la intersecţia Ocolitoarei cu DN 13 (Calea Feldioarei), întoarcere în sensul giratoriu pe ocolitoare spre str. 13 Decembrie.

Odată cu finalizarea lucrărilor la acest tronson se poate spune că Ocolitoarea este gata. Lucrările au durat mai bine de 15 ani şi au costat 425 de milioane de euro. Tronsonul I a fost inaugurat în noiembrie 2016. Are o lungime de 7,2 km şi porneşte din zona Dârste (din ocolitoarea actuală, pe care a fost construit un pod peste pârâul Timişul Sec), ocoleşte rampa de gunoi, intersectează drumul spre Tărlungeni, ocoleşte CET, traversează zona Timiş-Triaj, iar apoi va ajunge la DN 11 (spre Sfântu Gheorghe) în giratoriul din zona Stabilus. Pe lângă realizarea căii de rulare la două benzi pe sens, proiectul a prevăzut şi un pasaj peste DN 11 şi calea ferată care duce spre Târgu Secuiesc.

Tronsonul III a fost finalizat în 2014. Acesta are o lungime de 6,34 km şi leagă DN 13, din zona Stupini, de DN 1, ieşirea din Braşov spre Ghimbav. Şoseaua a fost construită astfel încât să se poată circula în regim de autostradă. Tronsonul III se desprinde cu un pasaj superior din DN 13 Braşov – Târgu-Mureş, intersectează strada Plugarilor cu un sens giratoriu, traversează DJ 103C (strada Lânii) cu un pasaj suprateran, intersectează drumul de acces la Institutul Cartofului cu un pasaj superior, intersectează calea ferată şi DN 1 Braşov – Sibiu cu un pasaj superior şi, mai departe, strada Clopoţel cu un sens giratoriu care va permite accesul din şi înspre DN 1 Braşov – Sibiu şi DN 73 Braşov – Piteşti.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările