DN 13, supranumit şi Drumul Morţii a luat 40 de vieţi în doar patru ani

DN 13, supranumit şi Drumul Morţii a luat 40 de vieţi în doar patru ani

Cinci femei au murit în 2011 în cel cumplit accident de pe Drumul Morţii. FOTOAdevărul.

Cel mai teribil accident de pe DN 13 s-a produs în iulie 2011 când cinci femei care fuseseră la o întâlnire de afaceri la Braşov, şi-au pierdut viaţa la Cristian. Cea mai periculoasă porţiune din Drumul Morţii este zona de curbe periculoase din Pădurea Bogăţii.

Ştiri pe aceeaşi temă

Teribilul accident s-a petrecut într-o fracţiune de secundă. Şoferiţa de 64 de ani care nu cunoştea bine drumul, nu a ştiu că drumul se ingustează şi din două benzi se circulă doar pe una. Femeia nu nu a obsevat marcajele sau nu a calculat bine traiectoria de mers.
Ea a fost acroşată uşor de un alt autoturism şi a ajuns pe contrasens de unde venea un autocamion. În urma impactului, şoferiţa şi cele patru pasagere, ultimele cu vârste cuprinse între 25 şi 45 de ani, au murit pe loc. Femeile erau colege de muncă la Ocna Sibiului şi veniseră la Braşov la o întâlnire de afaceri.

Şirul accidentelor pe DN 13 este unul presărat cu tragedii

În 13 februarie 2011, cu oră înainte de miezul nopţii, Drumul Morţii şi-a luat tributul, la intrare în Valea Bogăţii dinspre Hoghiz. Un bărbat de 39 de ani, şoferul unei dubiţe, care circula pe DN 13 a pierdut controlul volanului şi s-a izbit frontal de un autovehicul cu remorcă, marca Volkswagen, care circula regulamentar. Bărbatul a murit pe loc. În „maşina morţii" se mai aflau şi alte două femei, care au suferit mai multe traumatism, dar au scăpat cu viaţă.

În 27 ianuarie 2011, trei persoane au ajuns la spital după ce taximetrul în care se aflau a derapat şi a intrat pe contrasens, tot pe DN 13, la Stupini. A izbit un autoturism marca Volskwagen, care circula regulametar. „Am alunecat şi m-am întors pe şosea, o maşină a intrat în mine şi asta a fost tot. Mai rău e că maşina este închiriată şi acum o să aştept mult şi bine până va fi reparată", a declarat atunci taximetristul.

În 20 noiembrie 2010, patru suportei ai Stelei au ajuns în râpă. Goergică Cocioabă, şoferul autoturismului marca Nubira, împreună cu alţi trei prieteni se întorceau de la meciul Stelei, care s-a disputat la Târgu-Mureş. Din cauza vitezei, într-o curbă, şoferul a pierdut controlul volanului şi a căzut cu maşina într-o râpă. Cei patru au scăpat, ca prin minume, cu viaţă.

În 30 iunie 2010, un tânăr de 23 de ani a murit după ce maşina în care se afla, un Ford Fiesta, s-a izbit în plin de un tir. Şoferul maşinii de mare tonaj şi fiul acestuia, aflat şi el în cabină, au fost grav răniţi. Accidentul s-a produs în zona Hanului din Ardeal, situat între Stupini şi Feldioara.

În 26 iunie 2010, în Pădurea Bogăţii, la ieşirea spre Rupea, într-un moment de neatenţie, un bărbat de 26 de ani a izbit frontal un TIR, care circula regulamentar pe banda opusă. În urma impactului violent, bărbatul a fost prins între fiarele contorsionate ale maşinii sale şi a murit pe loc.

12 iunie 2010 este o altă dată tristă, legată de însângeratul DN13. Un adevărat carnagiu a avut loc pe „Drumul Morţii", la intrarea în localitatea Măieruş dinspre Braşov. În accident au fost implicate un microbuz şi un autoturism. Trei persoane au murit şi alte zece au fost rănite.  La locul accidentului a sosit atunci şi un elicopter SMURD, la bordul căruia s-a aflat şi subsecretarul de stat în Ministerul Sănătăţii, dr. Raed Arafat.  Elicopterul a transportat la Bucureşti un rănit aflat în stare critică.

13 aprilie 2009 Patru persoane au murit şi alte trei au fost rănite în urma unui accident rutier petrecut lângă localitatea Rupea, judeţul Braşov. Microbuzul în care se aflau victimele a intrat sub un tir.

Pe aceeaşi temă:

Teribilismul unui tânăr a curmat vieţile a trei fete de 20 de ani

Şerban Huicu plăteşte 190.000 de euro pentru trei vieţi curmate la Timişul de Sus

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: