Cel mai mare centru de distracţii din Transilvania aduce la Braşov branduri de renume

Cel
mai mare centru de distracţii din
Transilvania aduce la Braşov branduri de renume

Coresi Shopping Center se va deschide anul viitor. FOTOArhivă.

Producători celebri de îmbrăcăminte, încălţăminte, bijuterii şi ceasuri îşi vor deschise magazine în marele centru care se va deschise anul viitor pe platforma fostei uzine Tractorul.

Ştiri pe aceeaşi temă

Reprezentanţii Coresi Shopping Resort au încheiat deja contracte cu Zara, Massimo Dutti, Humanic, Piazza Italia, Salamander, Koton, Aldo, Hispanitas Shoes & Handbags, Mango, Celio sau Timeout branduri care vor veni în premieră la Braşov. Şi producătorii de ceasuri şi bijuterii Kultho şi Swarovski vor deschide magazine în noul mall, scrie bizbrasov.ro.

Proiectul Coresi din Braşov, care va dezvolta cel mai mare centru de distracţii din Transilvania, îşi propune să devină o stracţie turistică şi nu un simplu locunde se pot face cumpărături. Un exemplu în acest sens este zona centrală a proiectului, care va găzdui pe o suprafaţă de 1.500 mp un spaţiu de distracţie în care atât copiii cât şi părinţii îşi vor putea petrece timpul în mod activ. În cadrul centrului se vor regăsi şi alte puncte de atracţie, cum sunt cele patru piaţete care vor purta nume distincte, unde vizitatorii îşi pot petrece timpul liber în mod plăcut. Mai mult, fiecare dintre aceste piaţete va avea un punct de agrement definitoriu. De exemplu, una dintre ele va fi dedicată evenimentelor de tip concerte sau piese de teatru.

În toată zona centrului comercial există zone de lounge, mici spaţii de odihnă dedicate vizitatorilor. Pe lângă spaţiile interioare rezervate petrecerii timpului liber, în zona exterioară, Coresi va pune la dispoziţia vizitatorilor săi  30.000 mp spaţii verzi şi distracţie.

Un alt element inedit este zona destinată cinematografelor, care se întinde pe 3.200 mp şi care va reuni opt săli digitale, parte dintre ele multifuncţionale, putând fi transformate în săli de conferinţe, de teatru sau de recepţii.

Zona de food-court, adevărată ancoră a centrului, reprezintă peste 10% din suprafaţa totală a galeriei comerciale, cu 3.500 mp şi 1.000 locuri la mese. Zonele de fast-food, slow-food, bar şi lounge au fost gândite pentru crearea unei atmosfere în care clienţii să se regăsească oricare ar fi aşteptările lor.

Vechea cetate a meşteşugarilor, în era modernă

Consacrat de secole drept Cetate a Meşteşugarilor, Braşovul are în continuare artizani deopotrivă în oraş, dar şi în zonele apropiate. Pentru ei, Coresi va avea o zonă dedicată, pe esplanada din faţa centrului comercial, care are dimensiunile unui teren de fotbal, unde vor fi ridicate cabane care vor găzdui atelierele artizanilor. Spaţiile vor fi puse gratuit la dispoziţia meşteşugarilor, fie ei sticlari, pielari, bijutieri, olari sau producători de arme.

Pe aceeaşi temă:

Investiţii de 100 de milioane de euro din fonduri europene la Braşov

Investiţii majore în acest an în Poiana Braşov

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: