Braşovenii au făcut peste 1.000 de reclamaţii la dispeceratul primăriei

Braşovenii au făcut peste 1.000 de reclamaţii
la dispeceratul primăriei

Braşovenii pot apele dispeceratul 24 de ore din 24. FOTOAdevărul.

Dispeceratului tehnic integrat şi al Hărţii incidentelor din Braşov a fost înfiinţat la începutul acestui an, iar oamenii pot cere non stop ajutorul Primăriei.

Cele mai multe telefoane primite de dispeceri, respectiv 574, au vizat solicitări de informaţii. La capitolul incidente care au necesitat intervenţia echipelor Primăriei, cap de afiş au fost sesizările privind spaţiile verzi, 75, respectiv toaletarea gardului viu, a ierbii şi a pomilor, dar şi solicitări de dezinsecţie în zona parcurilor, de unde braşovenii au avut surpriza de a pleca cu câte o muşcătură de căpuşă, scrie newsbv.ro.

Alte sesizări au fost legate de locuri de parcare, câinii cumunitari, dar şi reclamaţii legate de gropi şi canale descoperite.  „Cetăţenii au non-stop la dispoziţie un număr de telefon la care pot apela, dar şi posibilitatea ca în baza unul cont de utilizator să semnaleze sau să vizualizeze, pe harta incidentelor, orice astfel de probleme. Contul de utilizator le mai oferă în plus posibilitatea de a-şi vizualiza şi plăti on-line impozitele sau taxele şi de a urmări drumul oricărei solicitări înregistrate la primărie“, a precizat purtătorul de cuvânt al Primăriei, Sorin Toarcea, citat de newsbv.ro.

Pe aceeaşi temă

Parcare verde la Bibioteca Judeţeană

Parcare suspendată în Poiana Braşov

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: