Constructorul autostrăzii Braşov –Comarnic va fi desemnat la sfârşitul lunii. Trei firme au rămas în competiţie

Constructorul autostrăzii Braşov –Comarnic
va fi desemnat la sfârşitul lunii. Trei firme au rămas în competiţie

Autostrada va avea 58 de kilometri şi 18 tuneluri. FOTOArhivă.

Din cei patru investitori precalificaţi, unul s-a retras, iar în etapa de dialog competitiv CNADNR a avut 12-13 întâlniri cu fiecare din companiile rămase în cursă, a declarat, luni, Narcis Neaga, directorul general al CNADNR, scrie Mediafax. Tot Neaga a promit că în 2016pe autostradă se va putea circula.

Pentru tronsonul de autostradă Comarnic - Braşov ofertele pentru preselecţie la dialog competitiv au fost depuse în februarie, pe listă fiind înscrise compania China Communications Construction şi asocierile Spedition UMB-Tehnostrade, Vinci - Strabag - Aktor şi Impregilo – Salini. Neaga nu a precizat ce companie sau consorţiu s-a retras din procesul de selecţie, ami scrie Mediafax.

Viitoarea autostradă Braşov-Comarnic nu va mai trece prin centrul staţiunii Buşteni, recent renovată, porţiunea respectivă de drum urmând să fie înlocuită cu un tunel. Traseul autostrăzii va fi modificat în zona staţiunilor Sinaia, Buşteni şi Predeal. Ca să nu fie afectată infrastructura staţiunilor, noua conducere a CNADNR doreşte construirea unui tunel de 10 kilometri, ce va fi împărţit în trei porţiuni: una la Sinaia, una la Buşteni şi alta la Predeal.

Tronsonul de autostradă Comarnic-Braşov se compune din două secţiuni: Comarnic-Predeal (în lungime de 36,2 km) şi Predeal-Cristian (21,8 km). Traseul autostrăzii va cuprinde 18 tuneluri, cu o lungime totală de 2.890 de metri. Finanţarea pentru autostradă de de 6,6 miliarde de lei.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: