Lucrările începute de Primărie cu întârziere, pe Şos. Buzăului şi Calea Călăraşilor, finalizate în sfârşit. Primarul Simionescu spune că şantierul ia o pauză

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Tronsonul de pe Şos. Buzăului dintre intersecţia cu Str. Chişinău şi cea cu Şoseaua de Centură a fost asfaltat, iar bordurile de pe lateralul părţii carosabile au fost schimbate. Asta după ce asfaltul de pe tronsonul respectiv fusese decapat în luna noiembrie, în cadrul unor lucrări ce vizează înlocuirea covorului asfaltic pe toată porţiunea Şos. Buzăului, de la Bariera Călăraşilor până la Centura municipiului.

Faptul că lucrările au fost începute în pragul iernii a iscat comentarii negative din partea şoferilor care au fost nevoiţi să facă slalom printre gropi, în zilele ploioase din ultima perioadă. Primarul Aurel Simionescu a declarat, vineri, în cadrul şedinţei Consiliului Local Municipal, că, după asfaltarea porţiunii intrate în lucru de pe Şos. Buzăului, va fi finalizată, până duminică, cel târziu, şi porţiunea de pe Calea Călăraşilor, dintre benzinăria Luk Oil şi zona Ciocârlia, unde a fost, de asemenea, decapat asfaltul, în cadrul aceluiaşi contract.

"Nu vor mai fi pornite lucrări, nici pe şoseaua Buzăului nici pe Calea Călăraşilor, până la sfârşitul anului în curs", a anunţat primarul Simionescu.

Atât Şoseaua Buzăului cât şi Calea Călăraşilor au fost programate pentru lucrări de reabilitare şi modernizare, pe tronsoanele cuprinse între Bariera Călăraşilor şi Şoseaua de Centură. Reabilitarea constă, în principal, în refacerea covorului asfaltic, înlocuirea bordurilor şi ridicarea la cotă a canalizărilor şi gurilor de scurgere, pe o lungime de 2,9 km pentru Calea Călăraşilor şi cam tot la fel pentru Şoseaua Buzăului.

Investiţia pentru Şoseaua Buzăului va fi de 4,388 milioane lei (fără TVA), în timp ce pentru Calea Călăraşilor bugetul este un pic mai mare, deoarece aici este prevăzută şi realizarea a 3 sensuri giratorii - în dreptul Liceului de Construcţii, la intersecţia de la Kaufland şi la intersecţia cu Centura - 5,3 milioane lei, preţul final de adjudecare fiind 5,267 milioane lei, fără TVA. Investiţia este acoperită în proporţie de 75% cu bani de la bugetul de stat şi 25% de la bugetul local.

În mod normal, lucrările ar fi trebuit să înceapă în luna septembrie şi să se finalizeze în primăvara anului viitoar, pe toată lungimea celor două artere rutiere. În schimb, au început în noiembrie şi nimeni nu poate să spună cu exactitate când vor fi încheiate în totalitate.

Citiţi şi

Lucrările de la Pasajul Muncii s-au încheiat. Mijloacele de transport în comun revin la traseele iniţiale

Brăila



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite