ISU Brăila a sistat activitatea cu publicul. Cum pot fi depuse cererile de avizare şi autorizare privind securitatea la incendiu

ISU Brăila a sistat
activitatea cu publicul. Cum pot fi depuse cererile de avizare şi autorizare privind
securitatea la incendiu

Foto: arhivă Adevărul

Documentaţiile depuse anterior datei de 25.03.2020 se vor soluţiona în termenul legal, destinatarii urmând să fie informaţi despre acest lucru la adresa de e-mail indicată în cererea depusă.

Ştiri pe aceeaşi temă

Având în vedere prevederile Decretului Preşedintelui României nr. 195 din 16.03.2020, privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României, precum şi prevederile Ordonanţei Militare nr. 3 din 24.03.2020 privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19, vă informăm că începând cu data de 25.03.2020, Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Brăila a decis sistarea programului de lucru cu publicul în ceea ce priveşte activitatea de avizare-autorizare.

Reprezentanţii ISU Brăila fac următoarele precizări:

- până la încetarea efectelor actelor normative precizate mai sus, se va sista primirea de cereri în vederea emiterii avizelor, autorizaţiilor şi punctelor de vedere privind securitatea la incendiu şi protecţie civilă, depuse direct la ghişeu;

- în conformitate cu prevederile art. 13, alin. 2 din Anexa la Ordinul M.A.I. nr.129/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de avizare şi autorizare privind securitatea la incendiu şi protecţia civilă, vă informăm că documentaţiile pot fi depuse în format electronic, însoţite de semnătura electronică a factorilor implicaţi în procesul de avizare/ autorizare, la adresa de e-mail: avizare_autorizare@isubraila.eu;

- documentaţiile depuse anterior datei de 25.03.2020 se vor soluţiona în termenul legal prevăzut la art. 14 din Anexa la Ordinul M.A.I. nr.129/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de avizare şi autorizare privind securitatea la incendiu şi protecţia civilă, despre modul de soluţionare urmând a fi informaţi la adresa de e-mail indicată în cererea depusă. Ridicarea efectivă a documentaţiilor depuse se va putea efectua la o dată ulterioară, după ridicarea restricţiilor impuse, care va fi comunicată beneficiarilor în timp util.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: