Subiecte Bacalaureat 2015 Matematică M1, M2, M3, M4 Brăila

Imagine de la examenul de Bacalaureat. Foto: Adevărul

Bacalaureat 2015 Matematică. Absolvenţii de liceu de la profiluri real, tehnologic şi pedagogic susţin miercuri, 1 iulie, proba scrisă la matematică. Urmăriţi site-ul adevarul.ro pentru a vedea ce subiecte au avut elevii la BAC 2015 Matematică. Tot pe adevarul.ro au loc rezolvări de subiecte la Matematică Bacalaureat 2015, iar profesori de specialitate vor vorbi despre subiecte.

Bacalaureat 2015 Matematică şi subiecte Matematică BAC 2015

UPDATE:

La profilul Tehnologic de la Matematică, elevii au primit o matrice de ordin II şi legi de compoziţie. La punctul III au primit o problemă cu limite şi o integrală.

La M1, elevii au avut de explicat ce este matricea şi dacă o funcţie este matrice. De asemenea, au mai avut o problemă cu polinoame.

Aproape 1.600 dintre cei 1.900 de absolvenţi de liceu din judeţul Brăila înscrişi în Bacalaureat 2015 sunt aşteptaţi să se prezinte miercuri la proba scrisă la BAC 2015 Matematică.

Vor fi patru tipuri de subiecte, cu grade diferite de dificultate: matematică - pedagogic, matematică - informatică, matematică - tehnologic şi matematică - ştiinţele naturii.

Subiecte Bacalaureat 2015 Matematica M1 Matematică-Informatică

subiecte mate info bac

Subiecte Bacalaureat 2015 Matematică M2, Ştiinţele Naturii

subiecte matematica stiintele naturii bac

Subiecte Bacalaureat 2015 Matematică M3

mate tehnologic bac 2015

Subiecte Bacalaureat 2015 Matematica M4 Pedagogic

mate pedagogic bac 2015

Ca noutate pentru BAC 2015 Matematică, ministrul Educaţiei a decis ca lucrările să fie corectate în alte judeţe decât în cele în care au fost susţinute.

"În sesiunile anului 2015, evaluarea iniţială a lucrărilor susţinute de candidaţii la examenul de Bacalaureat dintr-un judeţ se realizează în alt judeţ/municipiul Bucureşti, stabilit de Comisia Naţională de Bacalaureat", scrie în Ordinul de Ministru publicat în Monitorul Oficial, alături de noul calendar la Bacalaureat.

Pentru punerea în aplicare al noilor prevederi, transportul lucrărilor dintr-un judeţ în altul este stabilit de Comisia Naţională de Bacalaureat pentru evaluarea iniţială a acestora şi invers.

Rezolvări Subiecte Bacalaureat 2015 Matematică

Adevarul.ro va prezenta rezolvarea subiectelor la BAC 2015 Matematică în ziua de miercuri, 1 iulie, la ora 12.00.

Regulamentul examenului de Bacalaureat îl găsiţi pe site-ul ISJ Brăila sau pe edu.ro.

Calendar Bacalaureat 2015

1 iulie, miercuri – proba la Matematică şi Istorie
3 iulie, vineri – Proba la alegere la materiile Geografie, Fizică, Chimie, Biologie, Informatica, Sociologie, Psihologie, Filosofie, Logică, Economie
7 iulie, marţi – afişarea rezultatelor parţiale până la ora 16:00 şi depunerea contestaţiilor între orele 16:00 – 20:00
8 – 9 iulie (miercuri şi joi) – rezolvarea contestaţiilor
10 iulie (vineri) - Afişarea rezultatelor finale

Rezultatele la Bac 2015 vor fi publicate în data de 7 iulie 2015, iar Rezultatele finale la Bac 2015 vor fi publicate pe 10 iulie 2015.

Brăila