Un sfert dintre clienţii E-ONGaz riscă să rămână în frig pentru că nu au reînoit contractele.

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un sfert dintre clienţii E-ONGaz riscă să rămână în frig pentru că nu au reînoit contractele. Termenul limită, finalul anului 2010 a expirat deja, însă furnizorul de gaz le mai dă o şansă întârziaţilor. Paste 24% dintre bistriţeni nu şi-au reînnoit contractele de furnizare a gazelor naturale.

Un sfert dintre clienţii E-ON Gaz din Bistriţa-Năsăud au toate şansele să rămână fără gaz pentru că nu au semnat noile contracte de furnizare. Potrivit reprezentantanţilor distribuitorului, formularele noilor contracte au fost trimise în plic, odată cu facturile încă din noiembrie 2009. Cei care nu au reacţionat timp de un an au fost avertizaţi prin notificări în octombrie sau noiembrie 2010 : „Abonaţii aveau obligaţia să returneze un exemplar semnat al noului contract în  15 zile de la primirea acestuia, împreună cu o copie a actului de identitate al titularului de contract. Exact după un an li s-a trimis o notificare că în cazul în care nu returnează în termen de 30 de zile de la data notificării noul contract semnat, se află în situaţia de a le fi sistată furnizarea gazelor naturale, neexistând altfel cadrul legal pentru prestarea acestui serviciu ", a explicat Oana Trandafir, purtător de cuvânt al  E.ON Gaz România.

Ianuarie, ultima şansă

Potrivit datelor E-ON Gaz în judeţul Bistriţa Năsăud aproximativ 76% dintre clienţi şi-au reînnoit contractul de furnizare a gazelor naturale până în 2011. Nici pentru restul, timpul nu este pierdut, dacă se grăbesc : „Sistarea serviciilor nu este în interesul companiei noastre şi în acest sens adresăm consumatorilor rugămintea să-şi reînnoiască contractul de furnizare a gazelor naturale cât mai curând posibil, pentru a nu fi nevoiţi să luăm o astfel de măsură", explică purtătorul de cuvânt. Cei care nu ştiu ce au de făcut, sunt invitaţi să se adreseze Centrului de Relaţii Publice din Bistriţa, din strada Drumul Tărpiului: „

În cazul în care există unii clienţi care din diverse motive nu mai deţin noul contract de furnizare a gazelor naturale, aceştia sunt rugaţi fie să se adreseze Centrului de Relaţii Clienţi din municipiul Bistriţa, fie să trimită prin intermediul Poştei Române o copie a actului de identitate al titularului de contract pe adresa Centrului de Relaţii ", explică Oana Trandafir.

Bistriţenii fără contact spun că nu au ştiut

La singurul sediu al E-ON Gaz, din Drumul Cetăţii, clienţii nu se prea înghesuie însă cu semnatul contractelor. Unii spun că au aflat abia recent că nu au contract şi că ei nu sunt vinovaţi: „Am primit o somaţie înainte de sărbători, însă pot spune sigur că eu n-am primit nici-un contract. Este ridicol să mă ameninţe că-mi taie gazul pentru că am plătit la timp.", pune Vasile Leşan, un bistriţean de 57 de ani, care a trecut ieri pe la sediul E-ON Gaz.

Bistriţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite