Factură de aproape 15.000 de euro la telefonul mobil, după accesarea unui link necunoscut

Factură de aproape 15.000 de
euro la telefonul mobil, după accesarea unui link necunoscut

Factura de peste 70.000 de lei la mobil FOTO Shutterstock

Este păţania unei familii din Sighetu Marmaţiei, după ce fiul lor a deschis un link necunoscut. Apelurile au început să curgă, ajungând la câte 500, zilnic. Factura uriaşă de peste 70.000 de lei va trebui achitată de către titularul abonamentului.

Ştiri pe aceeaşi temă

O femeie de 59 de ani din Sighetu Marmaţiei, judeţul Maramureş, s-a trezit cu o factură de peste 70.000 de lei la telefonul mobil. Deşi abonamentul este pe numele ei, telefonul a fost utilizat de fiul său, care a deschis un link primit de la un număr necunoscut.

Florin Negrea, soţul femeii, spune că va da compania în judecată. „Cum a deschis linkul, a început telefonul să-i sune non-stop. Îi suna telefonul, avea câte 500 de apeluri pe zi. Întruna. Nu l-a putut închide, pentru că îl mai sunau şi de la serviciu. Trebuia să ţină legătura cu el”, spune bărbatul.

Nu ştie de unde a venit acel link, dar spune că apelurile vin de pe diverse numere, pe care nu le cunoaşte. „Cine putea trimite atâtea mesaje? Şi toate de pe numărul lui. Dar unde s-au trimis, nu ştim nici noi”, mai spune el.

Abonamentul era limitat

Conform facturii, au fost 61.531 de mesaje de pe acel număr de telefon 1.006 ore şi 34 de minute de convorbiri şi s-a făcut trafic de date de 23.180.900 KB. Astfel, factura totală a ajuns la 70.111,19 lei. Bărbatul spune că numărul ar fi trebuit blocat în momentul în care factura a depăşit 100 de euro, deoarece abonamentul era limitat. „Când am fost eu plecat în Anglia, soţia i-a făcut abonament băiatului. Un aboament limitat. Când au venit la mine băiatul şi soţia în Anglia, băiatul a făcut cost suplimentar, că nu şi-a dat seama. Dar l-au oprit. Acum nu l-au mai oprit”, mai spune el, decis să dea în judecată compania.

Bărbatul mai spune că i s-a propus să plătească factura în rate. „Trebuie să mai muncesc 20 de ani ca să plătesc. Nici nu intră în discuţie. Facă ce-or vrea cu factura. Ar fi trebuit să închidă telefonul când au văzut că a depăşit 100 de euro”, mai spune bărbatul revoltat.

„Adevărul” a solicitat un punct de vedere companiei de telefonie, care a transmis: „Situaţia este în atenţia Orange şi o investigăm cu prioritate cu scopul de a identifica o rezolvare în favoarea clientei”.

Vă recomandăm să mai citiţi:

 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările