Arădenii, plătitori de facturi gigant au ajuns la cheremul ENEL şi al OPC

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Desele întreruperi de curent produc pagube consumatorilor din Arad care depun reclamaţii inutil. Din ce în ce mai des, cititorii „Adevărul de Seară” sună la redacţie pentru a-şi exprima nemulţumirea faţă de serviciile furnizate de Enel.

Desele întreruperi de curent care au loc în mai toate cartierele din Arad îi duc pe locatari în pragul disperării. Clienţii Enel se plâng de întreruperile care durează câteva secunde, în reprize care totalizează câteva zeci de minute pe zi. „Nu o dată mi s-a întâmplat să mi se ardă sursa de la calculator ori alte sisteme electronice din cauza acestor întreruperi repetate de curent, care nu durează mai mult de câteva secunde, dar care au loc foarte des”, a spus Ioan Foghiş din cartierul Aurel Vlaicu.

Nu doar el este într-o astfel de situaţie, ci zeci de mii de persoane care locuiesc la blocuri şi care lună de lună îşi plătesc facturile Enel la zi, fără însă a fi răsplătiţi pentru efortul pe care îl depun.

„În Alfa, aceeaşi situaţie. Numai săptămâna trecută s-a întrerupt curentul de cel puţin şase ori. Nu de fiecare dată când plecăm la serviciu reuşim să scoatem toate aparatele de sub tensiune, iar în ritmul acesta riscăm să rămânem fără ele. Cine ne despăgubeşte?”, şi-a mărturisit nemulţumirea Adrian Popescu, un alt arădean. Acesta a mai spus că indiferent de demersurile pe care le fac consumatorii la Enel sau la Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor, interesele celor păgubiţi nu sunt luate în seamă.

Remedierea situaţiei

De cealaltă parte, reprezentanţii Enel spun că nicio întrerupere de curent nu a avut loc fără un motiv bine întemeiat. „Aradul se află într-un amplu program de modernizare a reţelei electrice. Pentru a remedia situaţia şi pentru a creşte calitatea serviciului de distribuţie, se va înlocui şi moderniza infrastructura”, a declarat Florentina Bujor, purtător de cuvânt în cadrul Enel Arad. Aceasta a mai spus că Enel intenţionează să  introducă o tehnologie prin care reparaţiile să poată fi executate de la distanţă, dintr-un centru de comandă.

„Persoana care observă că i s-a stricat vreun aparat electronic din această cauză, trebuie să depună în maxim 72 de ore o petiţie la Enel. Dacă se adevereşte că Enel-ul este vinovat, acesta se obligat să suporte cheltuielile de reparaţii”, a declarat Ioan Hârlău, comisar în cadrul Oficiului pentru Protecţia Consumatorului.

Arad



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite