Policlinica spitalului din Alba Iulia a fost închisă. Cum se pot realiza consultaţii şi elibera reţete medicale

Policlinica spitalului din Alba Iulia a fost închisă. Cum se pot realiza consultaţii şi elibera reţete medicale

Policlinica Spitalului Judeţean Alba

Spitalul Judeţean de Urgenţă (SJU) Alba Iulia anunţă că a luat măsuri de reorganizare a activităţii pentru a asigura continuitatea actului medical şi soluţionarea problemelor pacienţilor cu boli cronice în timp util, dar şi pentru a garanta siguranţa pacienţilor şi a personalului medical.

Ştiri pe aceeaşi temă

Până în 7 aprilie, cu posibilitatea de prelungire în funcţie de evoluţia COVID-19 la nivel naţional şi de dispoziţiile autorităţilor, nu se mai efectuează consultaţii de specialitate în cadrul policlinicii (ambulatoriul) spitalului. Totodată, în această perioadă nu se mai efectuează programări pentru consultaţii la niciunul dintre cabinetele din policlinică.
 
Măsurile au fost luate având în vedere starea de urgenţă decretată în contextul evoluţiei pandemiei COVID-19 şi dispoziţiile Ministerului Afacerilor Interne privind suspendarea consultaţiilor programate/programabile în structurile ambulatorii.
 
”Pentru situaţii legate de indicaţii medicale, emiterea reţetelor medicale (pentru pacienţii cronici unde schema de tratament şi istoricul medical sunt clare, dar şi pentru pacienţii acuţi în cazurile în care este posibil acest lucru) vă punem la dispoziţie, în zilele de luni şi miercuri, între orele 8.00-13.00, numărul de telefon 0258/820.825. De asemenea, la acelaşi număr de telefon ne puteţi contacta şi pentru emiterea/prelungirea concediilor medicale, în situaţii fără echivoc, în care acestea, conform legii, se eliberează de către medicul specialist din structurile ambulatorii. Apelul dumneavoastră va fi direcţionat către cabinetul de specialitate de la care solicitaţi reţetă medicală sau concediul medical.
 
Personalul medical de serviciu va răspunde solicitărilor şi vom căuta cele mai potrivite soluţii pentru a rezolva problema dumneavoastră, astfel încât să nu fie necesar să vă deplasaţi deloc la cabinetele noastre pentru preluarea documentelor (acestea pot fi trimise în format electronic, pe e-mail, WhatsApp, remiterea acestora direct la medicul de familie etc., la mica înţelegere personal medical – pacient).
 
Pentru aceste situaţii vă rugăm să nu folosiţi numerele de telefon la care sunaţi de obicei la policlinică, (ci numărul de telefon 0258/820825) pentru a nu întâmpina dificultăţi în formarea legăturii cu cabinetele de la care solicitaţi documentele”, transmit reprezentanţii spitalului, într-un comunicat.


Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: