Machetă reprezentând Poarta a III-a a Cetăţii Alba Iulia, intrarea în standul României la târgul de turism de la Londra
0O copie a Porţii a III-a din Cetatea Alba Carolina se află în aceste zile la Londra, la cel mai mare târg internaţional de turism dedicat profesioniştilor, World Travel Market 2017. Replica asigură accesul în standul Ministerului Turismului, care în acest an promovează atât destinaţia turistică Alba Iulia.
Pe lângă Alba Iulia, mai sunt promovate la Londra circuitele culturale, turismul în natură şi cel rural, pachetele de tip city break, turismul activ şi cel de aventură, turismul balnear şi cel de tip wellness. Tema standului din această ediţie este unică şi subliniază într-o manieră stilizată împlinirea celor 100 de ani de la Marea Unire din 1918. Acesul în cadrul standul-ului, cu o suprafaţă de 238 de mp., se face printr-o replică a porţii III de la Cetatea Alba Carolina.
La standul amenajat de Ministerul Turismului din România sunt prezenţi 50 de expozanţi, reprezentanţi ai unor touroperatori, organizaţii de management a destinaţiei, Consilii Judeţene, hoteluri şi companii aeriene. Una dintre surprizele acestei ediţii este faptul că pe lângă promovarea brand-ului de ţară este prezentat, în avanpremieră, şi logo-ul Centenarului, element unic de identificare pentru toate evenimentele cce vor fi organizate de România pe parcursul anului viitor.
„Ministerul Turismului este reprezentat la Londra de Secretarul de Stat Cristina Ionela Tărteaţă. Pe toată perioada desfăşurării manifestării expoziţionale, respectiv 6-8 noiembrie, demnitarul va avea o serie de întâlniri cu reprezentanţii celor mai mari companii media, în vederea identificării posibilităţilor de promovare a României pe canalele media la nivel global, dintre care amintim: National Geographic, CNN, BBC, Travel Channel, Lonely Planet Publication. Un punct important de pe agenda Secretarului de Stat este reprezentat de participarea la Summit-ul Miniştrilor Turismului din toate ţările participante la WTM (peste 160 ţări şi teritorii), summit organizat de Organizaţia Mondială a Turismului, sub patronajul Secretarului General domnul Taleb Rifai”, se arată într-un comunicat al ministerului.
WTM Londra reprezintă punctul de întalnire al cererii şi ofertei internaţionale din sectorul turistic şi are un rol fundamental în stabilirea de noi contacte de afaceri. România a participat constant la WTM, având stand naţional la toate cele 36 ediţii anterioare.
World Travel Market Londra este cel mai important eveniment de tip Business to Business la nivel global pentru industria călătoriilor. Prin intermediul reţelelor sale industriale, cu o acoperire globală de neegalat, WTM London creează oportunităţi personale şi de afaceri, oferind clienţilor contacte, conţinut şi comunităţi de calitate. Politica de acces permite intrarea profesioniştilor din domeniul turismului şi al presei.