Licitaţie de aproape 5 milioane de euro la Primăria Alba Iulia pentru amenajarea şi întreţinerea spaţiilor verzi

Licitaţie de aproape 5 milioane de euro la Primăria Alba Iulia pentru amenajarea şi întreţinerea spaţiilor verzi

Contractul cu firma câştigătoare va fi încheiat pe o perioadă de doi ani

Primăria Alba Iulia organizează în această perioadă o licitaţie importantă cu impact asupra modului în care va arăta oraşul în următorii doi ani. Este vorba despre amenajarea şi întreţinerea spaţiilor verzi din municipiu cu o valoare estimată de aproape 5 milioane de euro.

Ştiri pe aceeaşi temă

Contractul ce va fi încheiat cu firma ce va câştiga licitaţia se va întinde pe o perioadă de patru ani şi are o valoare estimată de aproape 22 de milioane de lei, fără TVA (circa 4,8 milioane de euro).
 
Documentaţia a fost publicată în SEAP în 28 iulie 2017, iar ofertele vor putea fi transmise administraţiei locale până în 29 august, ora 16.00. Data limită de evaluare a ofertelor a fost prevăzută pentru 22 septembrie 2017. Potrivit documentaţiei, autoritatea contractantă va încheia un acord-cadru pentru perioada celor 4 ani şi intenţionează să încheie minimum 4 contracte subsecvente, pentru fiecare an. Valoarea maximă estimată a celui mai mare contract subsecvent este de 5.490.794 lei, fără TVA.
 
Printre activităţile descrise în caietul de sarcini se regăsesc următoarele: curăţarea spaţiilor verzi, tunderea şi curăţarea gardurilor vii, cositul zonelor verzi, plantat flori, îndepărtat flori din rondouri şi scuaruri, plantat gard viu la un rând sau două rânduri, plantat arbori şi arbuşti foioşi şi răşinoşi, săpat farfurii la arbori şi arbuşti, toaletarea arborilor etc. La ”capitolul” trandafiri au fost trecute un număr de patru activităţi: plantat trandafiri, îngropat (muşuroit) trandafiri, dezgropat (dezmuşuroit) trandafiri şi mobilizarea solului la trandafiri.
 
Firma care va câştiga contractul pentru următorii patru ani va derula şi activităţile de aplicare a tratamentelor fitosanitare şi de administrare a îngrăşămintelor chimice. În total este vorba despre 39 de activităţi, pentru care au fost prevăzute cantităţi minime şi maxime, cuantificate în metri pătraţi (suprafeţe amenajate), ore (udare plante, închiriere buldoexcavator etc.) şi bucăţi (nr. de flori sau arbuşti plantanţi, toaletaţi etc). Câştigătorul licitaţiei va fi desemnat agentul economic care va propune preţul cel mai mic în ansamblul activităţilor de amenajare şi întreţinere a spaţiilor verzi.
 
”Fiecare ofertant va prezenta lista principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani, din care să rezulte că a prestat, la nivelul mai multor contracte, servicii similare (de natură şi complexitate similară/ comparabilă cu serviciile care fac obiectul contractului/ operaţiuni de tipul celor precizate în obiectul contractului). Se doreşte ca ofertantul să fi executat activităţi de întreţinere de zone verzi sau amenajare zone verzi/parcuri similare cu cele care face obiectul achiziţiei. Serviciile trebuie să fi fost prestate în ultimii 3 ani, calculaţi prin raportarea la data limită de depunere a ofertelor”, se mai precizează în documentaţie.
   
Valoarea garanţiei de participare la procedură se ridică la suma de 50.000 de lei. La licitaţie poate participa o singură firmă sau o asociere de agenţi economici. Sunt acceptaţi subcontractori care vor trebui nominalizaţi în oferta depusă. Câştigătorul licitaţiei va trebui să constituie în termen de 5 zile de la semnarea contractului o garanţie de bună execuţie de 10% din valoarea totală a contractului, fără TVA.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările