„Happy“ de Alba Iulia a depăşit 100.000 de vizualizări. Povestea clipului ce promovează cea mai frumoasă Cetate din România

„Happy“ de Alba Iulia a depăşit 100.000 de vizualizări. Povestea clipului ce promovează cea mai frumoasă Cetate din România

Videoclipul reprezintă una dintre cele mai bune promovări pentru Cetatea Alba Carolina în mediul online

Videoclipul care pune în scenă în Cetatea din Alba Iulia melodia Happy de Pharrell Williams a depăşit 100.000 de vizualizări pe canalul youtube. Performanţa tinerilor care au realizat videoclipul este unde deosebită având în vedere că produsul lor este mai apreciat decât altele realizate în oraşe mult mai mari, cum ar fi Sibiu şi Cluj-Napoca.

Ştiri pe aceeaşi temă

Ideea realizării filmuleţului aparţine lui Romulus Oprişcan, un tânăr din Alba Iulia profesionist în fotografie şi material video. ”Eram în vacanţă când am văzut nebunia cu viceoclipul Happy şi m-am decis când ma întorc să fac varianta de Alba Iulia, fiind o bună ocazie sa promovez Cetatea. Împreuna cu bloggerii Anne-Marie Chelariu şi Andrei Dobra am început să căutam albaiulieni interesaţi pe facebook. S-a filmat trei zile în Cetate, unde am fost ajutaţi şi de Cosmin Călin şi Ovidiu Haţegan”, a spus Romulus Oprişcan.
 
La filmări au participat atât persoane care au răspuns la invitaţia lansată pe facebook, cât şi oameni opriţi de stradă. Pentru promovarea clipului în mediul online s-a implicat financiar şi Primăria Alba Iulia, prin proiectul de dezvoltare a brandului de oraş. Videoclipul a fost lansat în mediul online în 19 februarie 2014. ”Am fost al doilea oraş din ţară după Bucureşti, care am realizat versiunea locală a clipului. Avem mai multe vizualizări decât multe alte oraşe mult mai mari cum ar fi Sibiu şi Cluj-Napoca”, a mai spus Romulus Oprişcan.
 

 
Peste 200 de comentarii de apreciere au fost, de asemenea, postate pe youtube, atât din România cât şi din străinătate. Unul dintre acestea a fost scris de Claire din Barcelona şi exprimă cel mai bine mesajul clipului: ”Wow the best video I have seen. An authentic great fun showing the tourism places of your city. Well done”.
 
Videoclipul de aproape 4 minute reprezintă o veritabilă carte de vizită pentru un oraş transformat radical în ultimii ani prin investiţiile mari în infrastructura din Cetate. Sala Unirii, Muzeul Naţional al Unirii, Poarta a II-a, a III-a şi a IV-a a Cetăţii, Piaţa Cetăţii, Obeliscul, Şanţurile Cetăţii, un autobuz sunt doar câteva dintre locurile unde circa 40 de oamenii „happy” au dat ce a fost mai bun din bucuria lor.
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: