Tehnici de vânzare folosite de tour- operatorii spanioli: jocuri sexuale garantate, toalete dedicate sexului şi petreceri unde „femeile nu au scăpare“

Tehnici de vânzare folosite de tour- operatorii spanioli: jocuri sexuale garantate, toalete dedicate sexului şi petreceri unde „femeile nu au scăpare“

Tinerele turiste din Magaluf sunt prezentate de turoperatori ca o pradă uşoară bărbaţilor interesaţi să participe la petreceri organizate pe vase de croazieră. FOTO thesun.co.uk

Un ghid intern folosit de tour-operatorii din staţiunea spaniolă Magaluf, publicat de ziarul El Mundo, dezvăluie practicile scandaloase folosite de aceştia pentru a-i momi pe turişti să cumpere excursii sau să consume mai mult alcool.

Ştiri pe aceeaşi temă

Ziarul spaniol „El Mundo“ a publicat un articol despre practicile folosite de operatorii turistici din controversata staţiune Magaluf, din Mallorca, vestită pentru petrecerile dezmăţate, înecate în alcool şi condimentate cu concursuri sexuale.

Turiştii britanici sunt cei vizaţi în principal, după cum se arată în ghidul amintit. Astfel, tour-operatorii sunt sfătuiţi să le spună clienţilor bărbaţi, pentru a-i convinge să rezerve bilete pentru petreceri organizate pe vase de croazieră, că „femeile nu au scăpare“ în timpul celor trei ore cât durează petrecerea, astfel încât „sexul este garantat“, la fel şi organizarea de jocuri cu tematică sexuală sau că „oamenii fac sex la bordul vaselor în fiecare săptămână“.

În timpul tururilor numite „bar crawl“, care presupun ca grupuri de turişti să bea întreaga noapte mergând din bar în bar, DJ-ii sunt sfătuiţi să încingă atmosfera cu afirmaţii de genul „toaletele sunt numai pentru sex“, în timp ce clienţii sunt atraşi să cumpere bilete la astfel de evenimente cu promisiunea că băutura este gratuită, fără a oferi prea multe detalii. În realitate se oferă în mod gratuit numai un anumit tip de bere sau sangria, dar aşa cum scrie în documentul amintit,„oamenii vor fi atât de beţi până la jumătatea petrecerii încât nu va mai conta ce li s-a spus“.

Tinerele turiste din Magaluf beau până nu mai ştiu de ele. FOTO 

Printre tehnicile de vânzare se numără şi însoţirea potenţialului client până la camera de hotel, dacă a fost abordat pe stradă sau pe plajă şi susţine că nu are bani la el, pentru a vinde cât mai multe bilete. Ghidul intern, care are două pagini, conţine şi sfaturi oferite agenţilor de vânzări pentru a evita poliţia, cum ar fi să nu comercializeze bilete în preajma barurilor sau în zonele unde se află poliţişti.  

Anul trecut, staţiunea Magaluf a fost implicată într-un scandal relatat pe larg în presa internţională, după ce o înregistrare video cu o fată de 18 ani din Irlanda de Nord, surprinsă în timp ce le face sex oral, într-un bar, mai multor bărbaţi, în timpul unui concurs sexual cunoscut drept „mamading“, a devenit virală pe Internet. Scandalul a adus în atenţia publică distracţiile extreme care atrag ca un magnet tot mai mulţi turişti în Magaluf, mai ales tineri. La acel moment, barul cu pricina a fost închis, dar se pare că agenţiile de turism locale îşi văd în continuare de treabă, notează Daily Mail.

După scandalul de anul trecut, autorităţile din Mallorca şi Oficiul Naţional de Turism al Spaniei au demarat o campanie de spălare a imaginii staţiunii Magaluf, în care anunţau că se vor investi peste 500.000 de euro, din dorinţa de a promova un turism responsabil şi sigur mai ales pentru tinerii care vin să se distreze aici, dar şi pentru a asigura familiştii că îşi pot petrece liniştiţi vacanţele, urmare a măsurilor luate de poliţie pentru a tempera petrecerile organizate de cluburile din zonă. 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: