Luând în considerare indicele preţurilor hoteliere www.trivago.ro staţiunea Mamaia este cea mai scumpă destinaţie din România pentru luna iulie. Aceasta înregistrează un preţ mediu de cazare de 590 RON/seară, care coincide cu cel din Singapore.

În plus, staţiunea Mamaia oferă în această lună preţuri mai mari de cazare decât Dubai (493 RON/seară). Comparativ cu iulie 2013, situaţia se menţine deoarece Mamaia a fost de asemenea mai scumpă decât Dubai.

Alte destinaţii populare precum Miami (462 RON/seară), Hong Kong (537 RON/seară), Melbourne (537 RON/seară) şi Oslo (568 RON/seară) se află în aceeaşi categorie, ce oferă preţuri de cazare mai scăzute decât cea mai scumpă destinaţie din România din luna iulie.     

Cu toate acestea, luând în considerare căutările românilor din perioada 1 ianuarie - 15 iunie 2014, staţiunea Mamaia a fost cea mai căutată destinaţie din România cu un procent de 37%. Aceasta este urmată de Bucureşti (13%), Sibiu (6,5%) şi Cluj Napoca (5,5%).

În ceea ce priveşte interesul străinilor faţă de destinaţiile din România, nemţii şi italienii sunt cei care înregistrează cel mai ridicat nivel, cu un procent de căutare de 23,6%, respectiv 13,48%.

Despre indicele preţurilor hoteliere trivago (tHPI):


Indicele preţurilor hoteliere www.trivago.ro arată preţul mediu pe noapte al unei camere duble standard, pentru cele mai populare destinaţii din Europa de pe trivago. Pentru realizarea acestor statistici sunt folosite peste două milioane de căutări de hoteluri pe zi la nivel mondial, generate de toate cele 45 de platforme internaţionale de pe trivago. Utilizând datele stocate la sfârşit de lună, se preconizează evoluţia preţurilor de cazare pentru luna următoare. Ofertele de preţ se bazează pe statisticile obţinute de la sute de agenţii de turism online şi website-uri de rezervări hoteliere conectate la nivel global pe motorul de căutare de hoteluri trivago.


Indicele preţurilor hoteliere include cele mai populare destinaţii din România împreună cu hotelurile disponibile în toate platformele internaţionale pentru perioada de timp specificată în studiul realizat de trivago. Această restricţie este necesară, deoarece căutările colectate şi ofertele de cazare disponibile trebuie să ofere o bază de date suficient de mare pentru pregătirea corespunzătoare a statisticilor.

 

Despre trivago:

 

Călătorii găsesc hotelul ideal la cel mai bun preţ pe www.trivago.ro. trivago este cel mai mare motor de căutare de hoteluri din lume, ce compară preţurile pentru mai mult de 700.000 de hoteluri de la peste 200 de site-uri de rezervări din întreaga lume. trivago integrează peste 82 de milioane de opinii ale utilizatorilor despre hoteluri şi 14 milioane de fotografii pentru a uşura găsirea hotelului ideal de către utilizatori. Lunar, mai mult de 45 de milioane de utilizatori găsesc hotelul lor ideal, folosind diferite filtre de căutare, economisind în medie 35% din preţul rezervării. Compania trivago a fost fondată în 2005 în Düsseldorf, Germania şi în prezent  acţionează pe 45 de platforme internaţionale în 28 de limbi.