Cu toate acestea, turismul religios este subdezvoltat în zonă şi distribuit în mod nejustificat între Marea Neagră şi întreaga regiune.
 
Obiectivul general al proiectului REHIO este promovarea regiunii transfrontaliere, acoperită de proiect, ca destinaţie pentru turismul religios. Realizarea acestui obiectiv va marca turismul religios drept brand nou în marketingul turistic transfrontalier şi, în plus, va crea condiţii pentru creşterea numărului de turişti sau pelerini în ambele zone.

Rezultatele proiectului:

-  Creşterea numărului aşteptat de vizite pe site-urile sprijinite de patrimoniu cultural şi natural şi atracţie
-  Un număr bine definit de produse / servicii turistice integrate create
-  Elaborarea de strategii, politici sau planuri de gestiune comune pentru valorificarea (inclusiv creşterea gradului de conştientizare) a patrimoniului cultural şi natural prin restaurarea şi promovarea acestuia pentru utilizări economice durabile
 
Parteneri:
Lider: Fundaţia pentru Dezvoltare Regională, Vidin, Bulgaria
Partener: Universitatea din Craiova, România