Motivele jenante pentru care o cursă aeriană a întârziat cinci ore: compania ar putea plăti despăgubiri de aproape 336.000 de euro pasagerilor

Motivele jenante pentru care o cursă aeriană a
întârziat cinci ore: compania ar putea plăti despăgubiri de aproape 336.000 de euro pasagerilor

Motivele jenante pentru care o cursă aeriană a înregistrat o întârziere de 5 ore. FOTO Daily Mail

O aeronavă British Airways cu 280 de călători la bord a avut o întârziere de mai bine de 5 ore dintr-un motiv absolut jenant.  Despăgubirile pe care compania aeriană le-ar putea plăti pasagerilor se ridică la aproape 336.000 de euro.

Ştiri pe aceeaşi temă

O aeronavă British Airways, care trebuia să transporte peste 280 de călători în Caraibe, a fost blocată timp de mai bine de cinci ore pe pistă, după constatarea unui deficit de hârtie igienică. Aeronava Boeing 777 trebuia  să părăsească aeroportul din Londra la 13:40, dar nu a decolat până la 18:51, scrie telegraph.co.uk. Avionul a ajuns la destinaţie, chiar înainte de miezul nopţii, cu cinci ore şi jumătate mai târziu decât era programat.

„ Am oferit clienţilor băuturi răcoritoare şi mănâncare, transportându-i către destinaţia de vacanţă cât de repede am putut“, a încercat să se scuze purtătorul de cuvânt al British Airways.


Compania riscă să plătească despăgubiri de aproximativ 336.000 de euro

În conformitate cu legislaţia europeană privind întârzierile de zbor, fiecare călător are dreprul  la o compensaţie de 600 euro, ceea ce înseamnă că transportatorul ar putea fi obligat să plătească despăgubiri de plătit aproximativ 168.000 euro. Mai mult, aeronava avea şi serviciul de retur, înregistrând o altă întărziere de 6 ore, ceea ce înseamnă că suma pe care British Airways poate fi obligată să o plătească se dublează.

Călători revoltaţi

„Măcel total. După ce British Airways şi-a propus reducerea costurilor,  toţi suntem debarcaţi din cauza lipsei de hârtie igienică. Felicitări, British Airways“, a  postat pe Twitter Bill Murray, unul din călătorii care aşteptau decolarea aeronavei.

„Înregistrăm o întârziere serioasă deoarce au uitat să facă aprovizionarea cu hârtie igienică“, a scris şi Paul Kaye , un alt pasager.

Din păcate nu este singura situaţie jenantă înregistrată de cei de la British Airways, săptămâna trecută zborul către San Francisco a fost amânat după ce un şoarece a fost văzut la bordul aeronavei. Personalul era îngrijorat că animalul ar fi putut roade cabluri importante.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările