GRAFIC: Ce îşi doresc românii să găsească la bordul avioanelor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Românii şi-ar dori să găsească bone la bordul avionului FOTO Shutterstock
Românii şi-ar dori să găsească bone la bordul avionului FOTO Shutterstock

Un avion cu plafon care să ofere vedere panoramică sau unul în care să existe bone şi o zonă special amenajată pentru copii sunt câteva exemple de inovaţii pe care românii şi-ar dori să le găsească la bordul unui avion, potrivit unui studiu realizat de British Airways.

Potrivit rezultatelor unui studiu cantitativ, comandat de compania aeriană la începutul acestui an, 63% dintre români şi-ar dori ca în timpul călătoriei cu avionul să poată naviga pe internet, în timp ce 25%, respectiv 15%  dintre aceştia şi-ar dori o vedere panoramică sau bone pentru copii.

Având ca obiectiv identificarea preferinţelor pasagerilor în ceea ce priveste zborurile pe distanţe scurte, studiul a fost realizat pe un eşantion de 2,000 de călători din România, Franţa, Germania, Italia, Spania, Elveţia, Belgia, Olanda şi Polonia, care călătoresc cu avionul de cel puţin două ori pe an.

Potrivit rezultatelor studiului, check-in-ul online a fost votat drept cea mai apreciată inovaţie tehnologică la bordul avioanelor de către 51% dintre români, în timp ce 23% dintre aceştia consideră că biletul electronic este cea mai utilă inovaţie tehnologică. În topul preferinţelor se mai numără biletul de îmbarcare de pe telefonul mobil (8%) şi check-in-ul automat la chioşcurile special amenajate (5%).

grafic british airways

„Din acest studiu reiese clar că oaspeţii noştri apreciază calitatea serviciilor de tip «self care». Check-in-ul online este o metodă rapidă, comodă şi foarte simplu de utilizat. Toţi oaspeţii noştri pot să îşi facă check-in online pe ba.com, să descarce aplicaţia British Airways pentru smartphone, să folosească bilete de îmbarcare de pe telefonul mobil sau bilete electronice şi să-şi aleagă locurile în avion fără a plăti taxe suplimentare, cu până la 24 de ore înainte de decolare”, a spus Frank Van Der Post, Managing Director of Brands and Customer Experience, British Airways.

grafic british airways

Printre facilităţile pe care românii le apreciază cel mai mult atunci când călătoresc cu avionul se numără serviciile la bordul aeronavei (41%), în timp ce pentru respondenţii din toate celelalte ţări scaunele confortabile contează cel mai mult.  

grafic british airways
Călătorii



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite